14 Şubat Sevgililer Günüymüş!

431 38 14
                                    

SELAMÜN ALEYKÜM arkadaşlar.Allah ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.

Arkadaşlar uzun zamandır yazmak isteyipte durmadan geçiktirdiğim bir konu hakkında yazmak istiyorum.Hatalar kusurlar olursa hoşgörün.

Burada yazdıklarımla sen mükemmel misin ki diyenler olabilir belki mükemmel olmayabilirim fakat Allah ın yasakladığı şeyleri araştırıp öğrenip yasak olan şeyleri yapmamaya çalışıyorum.Bende acizane bir kulum.Fakat bu yazıyı yazmamın sebebi zararın neresinden dönersek kârdır belki okuyan olurda etkilenir diye yazıyorum.Bildiklerimi paylamşak için yazıyorum.

Öncelikle 14 şubat denilen iğrenç bir o kadar da milletimizi esir almış bir günden bahsedeceğim.Sevgililer günü diye adlandırdıkları gençler başta olmak üzere birçok kesimi ele alıp haram sevdaya sürükleyen saçma sapan bir gündür fakat ne yazık ki öyle bir hâle gelmiş bulunmaktayız ki - sevgilin var mı ? sorusunun cevabını hayır demekle tüm dünya başına yıklıcakmış gibi hisseddiğini iddaa edip sırf bu yüzden sevgili yapanlar var.Neymiş efendim sevgilin yoksa dışlanıyormuşsun eksik kalıyormuşsun falan filan buna benzer bir sürü boş boş kuruntular buna rağmen bunu farketmeyip sevgililer gününü yalnız geçirmemem gerek diyip sevgili yapanlar mı desen yalandan seni seviyorumlar sensiz yaşayamamlar v.s Sensiz yaşayamam dememiz gereken kişi var elbette fakat o kişiler haram sevda değil fani olan değil Sensiz yaşayamam ne olur beni bırakma diyebileceğimiz 1 kişi var oda Yüce Allah tır.14 şubat sevgililer günüymüş oda ne eğer ben müslüman evladıyım diyorsan sana hergün sevgililer günü olmalı hergün sevgilinle 5 vakit buluşup şükretmelisin-şükretmeliyiz.

Hediyeleşmek sünnet diyenlerde var altını çizerim.Hediyeleşmek tabiki sünnet ama haram sevdanla hediyeleşme sana haram olan biriyle hediyeleşme.İlla hediyemi almak istiyorsun al hediyeni kız kardeşine hediye et,annene hediye et,babana hediye et onlara etmek istemiyormusun git bir huzur evine ya da çocuk esirgeme kurumuna ordakilere hediye et.İlla gidip elin kızına hediye hazırlayıp götürmen şart değil.

Sevgilime hediye alıcam almalıyım diyenler.!annenin babanın kız kardeşinin ne bileyim abinin ablanın her doğum gününü hatırlayıp hediye alıyor musun?hadi doğum gününü geç yüzüne güler yüzlülük gösterip elin kızına verdiğin değerin yarısını veriyor musun? Belki veriyorum falan diyorsundur ama annen veya baban sevgilimle buluşmaya gideceğim dediğinde izin vereceğini sanıyor musun ? Belki bunada evet diyorsundur fakat Geç kalma dediğinde annenin babanın yüzünü yolup eline veriyorsun.Ya da yüzünü ekşitiyorsun. Bunların hiçbirine gerek yok.! Neyin acelesi bu evde kalırım korkusu mu? beni kimse almaz telaşı mı ne yani.Hepimiz ölecek yaşta olmamıza rağmen ölüm telaşı olmuyorda neden erken yaşta evlilk telaşı harama bulaşma telaşı sarıyor ki.Arkadaşlar ağaç yaşken eğilir sözüm şu ki bazı şeylerin farkına varalım bunların hepsi oyun hepsi gençleri harama düşürme uğraşı..

Umarım beni yanlış anlamamışsınızdır ben sadece bir uyarıda bulunmak istedim.

Allah a emanet olun İnşaAllah okuyupta ders çıkaranlar olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜNÜMÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin