Nu sunt mare fană schimbări dar nu am avut de ales. A trebuit sa ne mutam din vechea casa , pentru ca mama a murit iar tata pur și simplu nu mai suporta sa locuim in acel loc , un cufăr de amintiri .
Eu pe de alta parte eram mult prea atașata de casa noastră pentru a-i spune " Adio !" Așa de ușor .
Și uite-ma in "noua" casa . Da noua cu ghilimelele de rigoare . Pentru ca nimic nu era nou la ea.
In prima zi eu și tata am despachetat și tata m-a lăsat sa îmi aleg orice camera din casa pentru a-mi fi "sanctuar".
Cât despre casa ... era mare cu un etaj 3 camere și baie la etaj și Bucătărie , camera de zi , baie și living la parter.
Pe dinafara casa era zugrăvită intr-o nuanță de maro spălăcit bătut de ploi și trecerea grea a anilor.
In interior casa arată cât de cât decent .
Camerele sunt spațioase bucătăria de asemenea , beciul și podul încă nu le-am explorat . Din cauza ca nu sunt mare fană a paranormalului și genului horror.
Înapoi la alesul camerei . Evident am urcat la etaj .
Prima camera nu arăta prea bine . Pereții aveau un tapet verde mucegai , o culoare nu prea preferata de mine .
Patul era mic și cu o perdea de praf așternută peste cearșaful de pe el.
Evident toată casa era îmbrăcată in cearșafuri albe , pline de praf .
Dar nu era ceva care sa ma sperie .
A doua camera era mare dar îmi dădea un aer negativ așa ca am ezitat și de aceasta data.
In sfârșit ultima camera.
Aceasta camera era atât de primitoare , cu un tapet nud priveliște frumoasa , bine luminata și cu un pat ca de prințesa . Era perfecta .
Am coborât in camera de zi sa ii spun tatei ce camera am ales .
Tata:- Uite știu ca îți este greu dar te rog încearcă sa te obișnuiești , sa te acomodezi cu locul cu casa și poate și cu noua școala.
Te rog fa asta pentru mine!
Eu:- O sa incerc ... dar nu promit nimic .
Sa lăsat noaptea iar eu stau liniștita acum in noua camera . E o liniște asurzitoare și decid sa îmi pun niște muzica și încep sa desenez .
Ceva despre mine . Am fost la liceul de arte in anul 1 și acum m-am transferat in Secret Valley la un liceu tot de arte ART is Life.
Desenez o schița a portretului casei și in secunda următoare aud o ciocănitura in usa dulapului.
Opresc muzica...