Miss wanna die

3 2 6
                                    

Bu şarkıyı severus snape adıyıp ağlamaya gidiyorum alta yazdığım şeyi okuyun ama yanınıza peçete alın ağlıyacaksınız;



Severus astronomi kulesinin tepesinde korkulukları aşmış küçücük bir taşın üstünde dururyor. Kollarını açıyor ama bu sırada ayak sesleri duyuyor baktığında ağlayarak ve koşarak gelen Lilyi görüyor "S-Severus ne yapıyorsun" Severus üzgünce gülümseyip ona bakıyor ve gözlerinde yaş akıyor. Severus önüne bakıyor kollarını iyice açarak atlamaya hazırlanıyordu. "SEVERUS DUR LÜTFEN YAPMA" Diye çığlıklar attı Lily "üzgünüm Lily" diyerek cevap verdi ardından acı dolu gülümsedi "BENİ SEVİYORSAN YAPMA LÜTFEN" Diye feryat etti Lily "seni sevdiğim için yapıyorum Lily, o Potter şerefsizi ile mutlu ol diye" sonra tam atlıyordu ki Lily koştu ve severusun Üstüne atlayı verdi, Atlarken dışardan içeri doğru atlamıştı, böylece Severusu korkulukların iç tarafına çekebilmişti yere düştükten sonra Lily severusun üstünden kalktı ve bağırmaya başladı tabi göz yaşları ise adeta göl oluşturuyordu. "AKLINDAN NE GEÇİYORDU, GERÇEKTEN ORDAN ATLIYACAKMIYDIN!!??!??!!!!!" Severus ise ağlıyor ve Lilynin yüzüne bakamıyordu "bu kadar çok mu ölmek istiyorsun, herşeyi yok etmek ve sadece bir parça toprak olmayı bu kadar çok mu istiyorsun Severus?!" "EVET...LANET OLSUN EVET ÖLMEYİ BU KADAR ÇOK İSTEDİM. HAYATIMDAN BIKTIM TAMAM MI? ANNEM ÖLDÜ BABAM SÜREKLİ BENİ DÖVÜYOR VEYA DAHA KÖTÜ ŞEYLER YAPIYOR, HELE O POTTER VE ARKADAŞLARI!!! HERGÜN HASTANE KANADINDAYIM HERKES BENDEN İĞRENİYOR HERKES BENDEN NEFRET ETTİĞİNİ SÖYLÜYOR HATATTIM ÇOK BOKTAN VE ÖLMEYİ BU KADAR İSTİYORUM ANLADIN MI?!!?!!!!??" Lily Severusun ani bağırması ile şok geçirdi ne yaşadığını biliyordu"seni anlıyorum Se-" "Hayır,ANlaMıyORsuN hemde Hiç biRŞeyDen" Lily severusa sarıldı "EVET BELKİ ANLAMIYORUM AMA ÖLMEYİ DÜŞÜNEMEZSİN, BEN NE OLACAĞIM SENİ HİÇ ÖZLEMEYECEĞİMİ VE MEZARINA BİR ÇİÇEK BİLE GÖNDERMEYECEĞİMİMİ SANIYORSUN" Lily kafasını sağ sola salladı "hayır Severus hayır" Lily Severusa sarıldı "Gel hadi gidelim dedi. Ağlayarak Hogwarst a döndülee neyseki yolda toparlanmışlardı ve Lily severusu bir güzel dövmüştü. İkiside hiç bunlar yaşanmamış gibi yaptılar.





Buyrun peçete 🧻

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Şarkı verme kitabı UwUWhere stories live. Discover now