İlk karşılaşma

Aslında hepimiz heyecandan uyuyamamıştık ve bu yolculuğun bitmesi içinde biraz uyku biraz hayal biraz rüya gerekliydi .Hepimiz kulaklıklarımızı takıp uykuya Daldık.
Uyandındığımda kızlar hala uyuyordu.Başımı cama doğru çevirip camdan gökyüzünü izledim içim içime sığmıyordu.Biran önce koreye ayağımı basmak istiyordum.Bir sesle başımı çevirdim "baylar bayanlar türk hava yolları Türkiye güney Kore uçağımız inişe hazırdır lütfen kemerlerinizi bağlayınız"ben heyecanla sevde ile zahireyi dürtmeye başladım "kızlar kalkın geldik "ikiside gözlerini aralayıp tebessüm ettiler .

Uçaktan inmiştik orada saat 4.00 tü.Sanki havası bile değişikti . Kızlarla birbirimize sarıldık .
Ben "işte kızlar hayal ettiğimiz Kore "
Zahire"allahım her gece hayalini kurduğumuz koredeyiz"
Sevdenin dili tutulmuştu hiç bir şey söyeyemiyordu.

Ben"kızlar bir otele gidelim daha çok erken hem biraz dinleniriz daha sonra ev aramaya çıkarız  ne dersiniz"
Sevde "haklısın hadi gidelim"

Seulde güzel bir otel bulmuştuk .Odaya girdiğimiz gibi kendimizi yatağa attık. Yorulmuştuk.üzerimizi değiştirip biraz dinlendik .
Saat 9.00 da kalkmıştım.Duşumu aldım ve kızları uyandırdım.kahvaltıyı otelde etmek istemiyorduk.Üzerimizi değiştirdik. Saçlarimizi makyajimizi yaptik.Dışarıya çıktık güzel bir restorant ta kahvaltı ettik.Yan masada oturan 3 geç bize bakıyorlardı.(Tabi türk kızları dikkat çekiyor :-)) buda bizi dikkatimizi çekmişti ama biz onlara bakmamaya çalışıyorduk. Gençlerden yakışıklı olanı kalktı ve masamıza geldi .Ne olduğunu anlamamıştık birbirimize bakıyorduk . yakışıklı gencin konuşmasıyla gözlerimizi ona yönelttik."merhaba kızlar siz buralı değilsiniz sanırım "
Ben"evet biz türkiyeden geldik"
Yakışıklı genç"hoş geldiniz bu arada ben kim jong "
Ben "ben ürküş "
Sevde "ben sevde"
Zahire"bende zahire"
Kim jong"tanıştığıma memnun oldum bizim masamıza gelmek ister misiniz "
Zahire"teşekkürler teklifiniz için ama biz gelmeyelim zaten birazdan kalkacağız "
Kim jong"peki o zaman afiyet olsun "
Sevde "teşekkürler"
Sevde "ne kadar yakışıklı şuna bakar mısın"
Ben "sevde yavşama lütfen "
Sevde" tamam sustum"

Kahvaltımızı ettikten sonra kim jong a güle güle deyip restoranttan çıktık.Ev aramamız gerekiyordu . Tüm gün Seul de ev aramıştık ve sonunda bir yer bulduk . İki katlı bir daireydi alt katını restorant üst katını ise evimiz yapabilirdik. Bu çok iyi olmuştuk restorant arama derdinden kurtulmuştur.
Evi kiralamıştık .
Zaahire"Ben bu kadar çabuk ev bulabileceğimizi unmuyordum"
Sevde"bende gerçekten büyük şans"

Otele gitme vakti gelmişti geç olmuştu.
Ama seul ışıl ışıldı . sanki gece değilmiş gibiydi. Hem yürüyordum hem etrafı inceliyordum.Kızlar hızlı yürümüşler ki ben arkada kalmıştım. Sokakta birine çarpmıştım.Gencin elinde paketler vardı ben çarpınca yere düştüler ben yere eğilerek paketleri  toplamaya çalışıyordum .Gençte eğilmiş oda bir yandan toplamaya çalışıyordu gancin ağzı maskeyle örtük sadece gözleri gözüküyordu şapka da takmıştı sanki tanınmamaya çalışıyordu.paketleri topladıktan sonra elimdekileri gence verdim ve "gerçekten çok özür dilerim benim hatam önüme bakmalıydım"
Genç "önemli değil"
Ben"teşekkür ederim" deyip önünde biraz eğilerek hızlı adımlarla kızların yanına gittim . Genç bana çok tanıdık geliyordu.gözleri çok tanıdıktı . Evet tanımıştım ....

Bakalım bu genç kim.Yorumlarınızı bekliyorum ...

hayalim koreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin