Část příběhu bez názvu

80 10 6
                                    

Je půl dvanácté v noci a já už bych měla konečně spát, abych si zase ráno s kritickým pohledem nepřipomínala, že potřebuju víc spánku. Dopředu už vím, jak bude zítřek vypadat...V půl sedmé mi zazvoní budík. Naštvaně ho vypnu a budu se do sedmi válet v posteli. Dřív se prostě z postele nevyhrabu. Nasnídám se, připravím si do školy a vyrazím na autobus. Po cestě si v duchu postěžuju, jaká je zima a že by ten sníh už konečně mohl úplně zmizet. Nastoupím do busu a budu poslouchat malý kluky, jak se baví o tom, kolik peněz utratili za skiny do LoLka a holky, co si stěžujou, jak maj psát strašně moc písemek a učit se na zkoušení. Haló, jsme na gymplu, s tímhle prostě musíme počítat. Tohle je aspoň něco, co pořád slýcháme od učitelů..Myslí si, že práce učitele je těžká. Ale studenti to taky nemají nejjednodušší. Když vás někdo někam pozve přes víkend, neřeknete mu přece "promiň, musim se učit na matiku". Domluvíte se s ním, kdy se sejdete a v duchu si říkáte, že se tu matiku v neděli naučíte. Dobře, tohle je sice naše volba a jenom my pak můžeme za to, že naše známky nejsou úplně výstavní. Ale užili jsme si přece víkend a to je v životě to nejdůležitější! Představte si, že dostanete novou hračku, na kterou máte jenom omezený čas, než zmizí. Budete si radši hrát s hračkami, které už vás omrzely a ke kterým se můžete kdykoliv vrátit, nebo si pohrajete s touhle, dokud nezmizí? Ano, život je v tomhle případě ta nová hračka.

Tím vásnechci všechny nabádat, abyste se vykašlali na školu a šli si radši hrát. Janom prosím neberte tu školu tak moc vážně, jako by na ní závisel váš život. Spousta hvězd školu ani nedokončila, nešli na vysokou a vidíte, jak jsou dnes vysoko? Staly se z nich naše vzory, naše múzy...

Nepotřebujete titul u práv na to, abyste si dokázali, jak jste úžasní. Ty co to právě teď čteš, tak přesně ty jsi ÚŽASNÝ/Á každý den svého života a jestli je tu někdo, komu to potřebuješ dokazovat, jsi to právě ty. Nejsou to rodiče, nejsou to učitelé, ani kamarádi, jsi to TY!

Povzbuzení pro všechnyKde žijí příběhy. Začni objevovat