I onda je Laki ugledao Filipa i Ognjena. Svaki put kad ih ugleda pripremala mu se neka opasnost. Njih dvoje su ga maltretirali stalno. Posle skole, na velikom odmoru. Kad god da stignu. Oni su krenuli na njega. Laki je bio jako uplasen. Prvo ga je Ognjen udario pesnicom u glavu. Onda Laki ispruzi ruku i odbaci Ognjena i Filipa poput dzedaja. Gledao je u svoje ruke ne verujuci. Svi iz dvorista koji su bili na velikom odmoru su buljili u njega ne trepcuci.
,, Sta se desava?!?!", povikala je nastavnica matematike. Cak ni Laki nije znao sta je uradio, pa nije odgovarao. Sledeci cas su imali geografiju. Geograficarka je bila njegova razredna. Na tom casu nisu pricali niocemu sto ima veze sa geografijom. Nego su razgovarali o tome sta se desilo na velikom odmoru. Ognjen i Filip nisu bili teze povredjeni, pa su bili na casu.
Onda je razredna zapocela govor:,, Filipe i Ognjene, ovo vam je drugi ukor, budete li maltretirali Lakija jos jednom, bicete izbaceni iz skole. A ti Laki nisi nista pogresno uradio. Samo mi reci kako si ovo uspeo da uradis?". rekla je nastavnica. ,,Ne znam stvarno nastavnice, to se stvarno slucajno desilo i ja sam u cudu.", odgovorio je Laki. ,,Nastavnice ja mislim da bi Laki trebao dobiti ukor.", rekao je Filip. ,, Filipe, Laki nece dobiti ukor, ali svako ga moze dobiti, ako on bude maltretirao nekoga, kao sto ste vi njega, i on ce dobiti ukor.", odgovorila je nastavnica. Posle Geografije imali su Likovno. Imali su slobodnu temu. Laki je crtao svog omiljenog lika iz Star Warsa Qui - Gon Jina. Cim je zavrsio crtez Filip je dosao i iscepao mu ga. ,,Nastavnice!", povikao je Laki. Nastavnica likovnog je dosla i rekla je Filipu da to vise ne radi i da ako jos jednom bilo sta lose uradi bice izbacen iz skole. Poslednji cas su imali fizicko, igrali su fudbal. Laki je bio na klupi, jer ga niko nije izabrao. Iako je on voleo fudbal, i bio dobar u njemu. Onda je krenuo kuci..............