Duvarların Sorgusu

165 2 0
                                    

Güneş mi o ne? Duvarların sorgusu yine başlayacak şimdi. Bu ne aydınlık yahu... Ruhumu açamıyorum. Telefonum... Telefonum nerede benim(!) Tüh. Ya salonda bırakmıştım doğru. Peki ya hayallerim nerede benim, hangi gecede kaldı ki?

 

Her neyse bunların önemi var. Elbette var. Yok diyemem. Günlük rutinlerime bir bakın. Kalk düşün, yat düşün, gözlerini aç düşün, tok düşün. Ben düşerim sakin ola siz düşmeyin.

Telefonumun şarjı her zaman ki gibi dolu. Gelen kutusu boş. Bir yalnızlık çelişkisi var burda.Salon da eskimiş mi ne öyle.Umarım duvarların sorgusu uzun sürmez. Daha isim var benim, sızlayacağım daha ben.

Evet sayın duvarlar. Bugün hangi yakamdan tutup sallandıracaksınız. Çok tutmayın tersimdeyim vururum. Ben sizin gibi boş durmuyorum. Bazı acılarım var benim. Evet hanginiz başlayacaksınız?

"Kilidini açacak mısın artık?"

"Sizene yahu ben memnunken."

" Kurtul şu sığıntıdan."

"Peh. Hadi be ordan."

" Aramıza uzun zamandır kimse gelmedi. Ne bu kin sende ki..."

" Kin mi? Ben ve  kin... Ayrılmaz ikiliyiz. Ben beslemiş değilim de anlamıyorum bana beslenen nefreti sahi. "

"Birini getirebilirsin artık."

"Birini getirmek mi? Yalnızlığımı rahatsız ediyorsun duvar haddini bil."

"Nedir bu yalnızlık takıntısı... El insaf yahu. "

" İnsaf mı kaldı bu devirde? Hangi devirden kalmasın sen... Tadilat gerekecek sana. "

Neyse sorgunuz bittiyse ben gidiyorum. Ruhumu sızlatacağım daha.Hoşçakalın.

Üzerimde KitlisinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin