Κεφάλαιο 1

31 5 8
                                    

Βρίσκομαι μπροστά στο γραφείο μου και κοιτάω στο κενό οραματιζόμενη το μέλλον μου. Ξαφνικά ένας ήχος με ξυπνά από τον λήθαργο μου με αποτέλεσμα να πάρω την τρομαγμένη έκφραση μου και να βάλω το χέρι στην καρδιά νιώθοντας τους έντονους χτύπους που δημιουργούσε .Άνοιξα τα μάτια  και αντίκρισα μια μικροκαμωμένη κυρία να στέκεται στην πόρτα του γραφείου μου περιμένοντας να της πω να καθίσει ή να υποχωρήσει .Ήταν το πρώτο  ραντεβού μέσα στην εβδομάδα και το είχα κιόλας ξεχάσει .Την κοίταξα στα μάτια και της ένευσα να περάσει , έκατσε στην δεξιά καρέκλα απέναντι μου και περίμενε να αρχίσω να της κάνω τις κλασσικές ερωτήσεις .Όμως πριν ανοίξω το στόμα μου για να την ρωτήσω τον λόγο που ήθελε να κλίσουμε ραντεβού τόσο γρήγορα το τηλέφωνο χτύπησε :

΄Καλημέρα κυρία Παυλίδου , μήπως είναι έτοιμα τα χαρτιά του κύριο Πετρονικόλα ΄

΄Όχι Σμαράγδα μου θα του μιλήσω μετά το ραντεβού μου ΄, ήταν η γραμματέας μου προσπαθώντας να οργανώσει κάποιες υποθέσεις.

΄Πίσω στο θέμα μας , πείτε μου πως αποφασίσατε να έρθετε στο γραφείο μας , ποια είναι η υπόθεση σας ΄

"Γεια σας κυρία Παυλίδου λοιπόν θα είμαι λίγο περιληπτική γιατί πρέπει να πάω στην δουλειά μου Προχθές αργά το βράδυ καθώς γύρναγα ενώ έβρεχε, ένα αμάξι με υπερβολική ταχύτητα πέρασε από δίπλα μου με αποτέλεσμα να καταλήξω βρεγμένη από την κορυφή ως τα νύχια , πεσμένη στην άκρη του δρόμου Χωρίς καμιά ελπίδα και δύναμη να σηκωθώ καθόμουν στην άκρη και περίμενα να σταματήσει η βροχή .Όμως από μακριά έβλεπα μια σκιά να με πλησιάζει ,ήταν ένας νεαρός κοντά στα 25 με βοήθησε να σηκωθώ και έφυγε , δεν είπε τίποτα μόνο μου έδωσε το παλτό του. Όταν πήγα σπίτι τοποθέτησα το παλτό σε μια άκρη και αναζήτησα με το βλέμμα μου τον άντρα μου όμως δεν ήταν πουθενά . Καθώς έκανα τον γύρω του σπιτιού είδα τον Μπάξι (το λαμπραντόρ μας) να μυρίζει κάτι που ήταν δίπλα στο παλτό , έμοιαζε με σημείωμα .Πήρα το βρεγμένο χαρτί στα χέρια μου και το άνοιξα με προσεκτικές κινήσεις πήρα μια ανάσα και ξεκίνησα να το διαβάζω δυνατά : Γεια σου Έλενα νομίζω κατάλαβες πως δεν ήταν τυχαία η συνάντηση μας , λογικά θα απόρησες για την ξαφνική απουσία του άντρα σου , μην ανησυχείς βρίσκεται σε πολύ καλά χέρια Άμα θες να παραμείνει έτσι σου δίνουμε τέσσερα 24ωρα από την ώρα που θα το διαβάσεις . Ελπίζουμε για το καλό του αντρούλη σου να κρατήσεις την συμφωνία και να μας φέρεις την Ρίνα .Αυτά που λέτε κυριά Παυλίδου,εγώ μια χαρά να τους κάνω ότι ζητήσουμε αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται"

"Θα δω τι μπορώ να κάνω μαζί με τους συνεργάτες μου για να σας βοηθήσουμε ανώνυμα να βρείτε τον άντρα σας .Συμπληρώστε αυτά τα έγγραφα και παραδώστε τα στην γραμματέα μου που θα σας πει πως θα κινηθούμε με περισσότερες λεπτομέρειες ,γειά σας."

Η πόρτα έκλεισε σχεδόν αθόρυβα άνοιξα τον υπολογιστή και δημιούργησα έναν φάκελο ,άρχισα να συμπληρώνω τα στοιχεία της κυρίας και να προσθέτω τα μέρη στα οποία βρισκόταν την ώρα του συμβάντος. Πήρα τηλέφωνο το άτομο που ήθελα να ακούσω εκείνη την στιγμή και ξεκίνησα να του λέω με τους κωδικούς της εταιρίας για το συμβάν ,ήταν όλα υπολογισμένα οι έρευνες είχαν είδη αρχίσει .Τα αυτοκίνητα και οι ηθοποιοί είχαν τοποθετηθεί σωστά και οι κάμερες το ίδιο

Στοχεύαμε πάντα στην επιτυχία και παίρναμε ρίσκα που με μια λάθος κίνηση θα μπορούσαν να κλείσουν την εταιρεία σε δευτερόλεπτα .Ήμασταν προσεκτικοί όλα φαινόντουσαν νόμιμα και λεπτεπίλεπτα .Τα άτομα της εταιρείας ήταν έμπιστα και ελεγμένα ,ξέρανε πως με μια λάθος κίνηση ή με μια λανθασμένη αποκάλυψη δεδομένων θα δημιουργούσε μεγάλη αναστάτωση στα υπόλοιπα μέλη. Από την αρχή που δημιουργήθηκε η εταιρεία , ξεκινώντας από το 0 είχαμε συμφωνήσει εγώ και ο τότε συνεργάτης μου πως δεν θα είμαστε απλά μερικοί άνθρωποι που θα λύνουν τις υποθέσεις κάποιων ανθρώπων ,θα είμαστε οικογένεια γιατί αυτή η δουλειά θέλει 100% συνεργασία και με μια λάθος κίνηση θα προκαλέσει ρήξη σε όλη την ομάδα .

Τι θα γίνει μετά άραγε, θα καταφέρει η κ. Παυλίδου να φανερώσει τους ένοχους και να βρει το χαμένο πρόσωπο ή θα υπάρξουν διάφορες επιπλοκές που θα της καταστρέψουν τα σχέδια ; Θα μάθεις πολύ σύντομα...

.............................

Γεια σας κοριτσάρεςςς επέστρεψααααα Λοιπόν αποφάσισα να ξεκινήσω κάτι εντελώς διαφορετικό και έχω βάλει σκοπό να το τελειώσω ,αν και είναι ένα ρίσκο λόγω διαβασμάτων κλπ .

Ήρθε η ώρα να πω τα αυτονόητα για να μην υπάρξουν εντάσεις .Όπως καταλάβατε είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάτι τέτοιο . Δεν είμαι ειδική στο θέμα, ούτε προσπαθώ να μετατρέψω την πρωταγωνίστρια σε Νικολούλη .

Οι σκηνές δεν θα είναι αρκετά βίαιες με τα δικά μου κριτήρια .Για αυτό άμα δεν είναι του γούστου σου τέτοια θέματα ή σε ενοχλούν , θα προτιμούσα για καλό δικό σου να μην συνεχίσεις να το διαβάζεις .

Σκοπός μου είναι να σας βάλω στο κλήμα ενός μυστηρίου που θα πρέπει να λύσετε ,ελπίζω να σας άρεσε μέχρι στιγμής και να ξεχαστήκατε λίγο από τα προβλήματα που συμβαίνουν στην κοινωνία .

Περιμένω γνώμες για το πρώτο κεφάλαιο


Φιλιαααα ματσ μουτσ

Ουρανία 

(Μην ξεχάσεις το αστεράκι ✨)

Κοίτα καλύτερα Where stories live. Discover now