***
James bir avuç uçuç tozu eline aldı ve şömineye fırlattı. Yeşil alevlerin içinde "Kovuk!" diye bağırdı ve yok oldu. Harry, James'in gittiğini gördükten sonra odasına doğru çıkmaya başladı.
Kapıyı açtığında Ginny Potter'ı fark etmesi uzun sürmedi. Dizinde biten çiçekli siyah elbisenin içinde dehşet güzel duruyordu. Kızıl saçları dalgalıydı ve açık bırakmıştı. Aynadaki yansımasında göz göze geldiler. Harry, Ginny'nin çillerle kaplı sırtını görerek ona doğru yaklaştı.
"Merlin, tam da sana seslenecektim Harry," dedi Ginny. Sırtını tekrar döndü, saçlarını kibar bir hareketle önüne aldı, " Fermuarı çekebilir misin kocacığım?"
Harry yandan gülümsemesi ile Ginny'nin boynuna bir öpücük bıraktı. Asla bıkmayacağı çiçekli kokusu burnuna doldu, Ginny derince bir nefes içine çekerken hala onu etkilediğini bilmek içindeki aslanın yeniden kükremesine yol açtı.
"Asanız vardı sanki Ginny Potter", ona kendi soy adıyla hitap etmeye bayılıyordu. İşaret parmağı tüy gibi hareketle aşağı inerken Ginny kekelemeden konuşmayı başardı " Kocamın kapatmasını daha çok seviyorum" dedi. Harry elbette aldığı yanıttan son derece memnun oldu. Fermuarı çekti ve Ginny'yi kendisine döndürdü.
İnce belinden yakalayıp kendisine çekti, dudakları buluştuğunda Ginny her zamanki gibi ellerini saçlarına daldırdı. Ne yazık ki, öpücük istedikleri kadar uzun sürmedi. Tıpkı Harry'nin çocukluğunu andıran ve yeşil gözleri anne ve babasını öpüşürken gören Albus'un " Bunu görmek zorunda mıydım?" diye feryat etmesi ile ayrıldılar.
"Neden kapıyı çalmıyorsun Al?" Harry karısının belindeki ellerini çekerken huysuzca sordu. Albus da aynı huysuzlukla yanıt verdi " Neden kapıyı kapatmıyorsun baba?"
Harry'nin kaşları yay gibi yukarı fırladı. " Oh, unutmuş olmalıyım."
"Albus kardeşin de hazır mı?" diye sordu Ginny sırıtmasını bastırarak.
" Evet anne, beni de kovukta bır-"
Ginny " Hayır!" dedi katı bir sesle, " Hugo ile yaptığın şakanın cezasını ödemek zorundasın küçük Harry."
"Ben ne alaka Gin?"
Ginny kocasına döndü ve son derece normal çıkan sesiyle " Çünkü tıpkı senin gibi Harry, babasının oğlu" dedi.
Albus odadan somurtarak çıkmadan önce babasının huysuz sesini duydu " Bir kere sana daha çok benziyor, küçüklük maceralarınızı unutmuş gibisiniz. Bir ara Georg-" devamını duymadı. Albus somurtarak salona gitti , besbelli anne ve babasını ikna edebileceğini düşünmüştü ama yanılmıştı.
***
Ginny Lily'nin elinden tutup cisimlenirken, Harry de Albus ile cisimlendi. Tanıdık sokağa neredeyse aynı anda vardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Became a Father
Short StorySavaştan sonra Harry ve Dudley ailecek görüşmeye devam etmişlerdi. Yıllar sonra tekrardan teyzesi Petunia ile karşılaşmak nasıl sonuçlara yok açacaktı? Tek bölümlük hikaye | Tamamlandı