𝐍𝐎𝐓 𝐓𝐎𝐃𝐀𝐘 𝐒𝐀𝐓𝐀𝐍

117 9 40
                                    

Merhaba! Türkçe olarak çok az vocaloid hikayesi oldugunu fark ettim. Olsalar bile çoğu okunacak gibi degil maalesef :(

Bu yüzden bu işe bir yerden başlamak istedim ve sevdiğim bir ship olan lenkase ile crack bir texting kurgusu oluşturdum. :D

(Banasakındiğerkitaplarnerdediyeyazmayınkurguilhamıgemuhtemelen8474847484tanetaslağımoldufakatbilinbakalımkiminumurundadeğil)
Evet malım. ;D

hErneyse.

Bu arada bu kitapta bolca meme, küfür, ingilizce, ve benim muhteşem editlerim bulunmakta.

Hoşgeldiniz, umarım eğlenerek okursunuz. ^^

.

. 👁❌🔴

.

👁🍌💛 .

.

Prologue

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Prologue

.
.
.

"Ah! Şuna bakın, yeni gelen çocuk testte len'i geçmiş!"

"Vay be! Birinci olmuş."

"Çok şaşırdım! Üç senedir birinci olan tek kişi len'di."

Dağınık parlak sarı saçlarıyla koridora asılan skor listesinin bir kaç metre gerisinde dikilen küçük çocuk elindeki test kağıdını sinirle buruşturdu ve bir kağıt topu oluşturduktan sonra cebine attı.

Hayatında ilk defa, zirveyi tutturamamıştı on yaşındaki sarışın.

Ve bu onu rahatsız etmişti.

Fazlasıyla.

Len Kagamine, hayatı boyunca -daha on yaşında ama olsun- golden child'tı. Denediği her aktivitede, branş farketmeksizin dışarıya tanrı tarafından bahşedilmiş yetenekleri olduğunu belli ediyordu.

Eğitim, spor, sanat, popülerite.

Bunların hepsi söylendiğinde akla ilk gelen isim Len Kagamine'ydi.

Taa ki, o gelene kadar.

Bu basit kurguyu bu kadar dramatize ederek anlatmak benim için de utanç verici ama on yaşındaki -on yaş diyerek bahane üretiyorum çünkü len hep böyle- bir len'in beynini ve abartıcı kişiliğini daha rahat anlamak için böyle bir anlatma şekli girişiminde bulundu yazarınız.

not today satan.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin