"Bătrânii pot face război, dar numai copiii vor face istorie."
Interesant citat , foarte interesant ! Astazi , vreau sa va povestesc despre un copil , ca oricare altul ! Astazi nu va ganditi la mine ca fiind un copil , sau un adul ! Vreau sa va ganditi la mine ca la .........hmmmmm , un norisor ! Da , un norisor care pluteste deasupra casei lui Ricky Addams , un copil de 13 ani , nici foarte inalt , nici foarte slab ; nici foarte gras , nici foarte slab ; un copil cu o energie de nedescris !
Povestea acestui Ricky Addams incepe pe data de 7 iulie 1997 ! Ziua in care neastamparatul nostru s-a nascut , era o zi calduroasa , ca orice alta zi de iulie ! Parintii lui , erau mai neobisnuiti , ca sa spun asa ! Mama lui , doamna Addams , era o femeie inalta , cu parul blond si mereu aranjat , avea un gat neobisnuit de lung , si o voce subtire , si cand spun subtire ma refer la foarte subtire , as vrea sa va dau un exemplu , dar nu gasesc niciunul ! Tatal lui , domnul Addams , era un om mic de statura , idesat , cu o mustata care ii acoperea gura si era foarte , dar foarte morocanos ! Dansul lucra la locomotive , era mecanic mai bine spus , dar ii placea sa se creada conductor ! Dar , nu oricare alt conductor , ci cel mai bun conductor din lume ! Ca si mine , Domnul Addams avea vise mari ! Ricky , nu era singur la parinti , ci mai avea inca doua surori mai mari , gemene , numite : Sara si Carla ! Doua adolescente , obsedate de tot ce inseamna sclipitor, incepand de la pietre sclipitoare si terminand la, cine stie ; cand e vorba de lucruri sclipitoare fetele nu aveau limita! Dar , revenind la minunatul nostru protagonist Ricky , de cand s-a nascut a inceput sa faca trasnai ! Era un copil neobisnuit , nu era ca oricare altul , putea intelege ce vorbesc adulti , inca de cand avea o luna . Daca asta nu vi se pare neobisnuit , ganditi-va ca la varsta de un an , a castigat o cursa de alergat , da ati auzit bine ALERGAT . Tanarul Addams , era mai dezvoltat ! Prin cate aventuri a trecut Ricky al nostru , stau si ma gandesc ce sa va povestesc ! Sa va zic de aventura cu serpii , sau v-ar placea aventura cu sobolanii? Cred ca o sa va spun de cea mai mare trasnaie pe care Tanarul Ricky Addams ar fi putut sa o faca !
La varsta de 5 ani , plecat in vacanta cu familia lui in Londra si vizitand mai multe locatii , Tatal sau , un conductor renumit cum ii placea lui sa spuna , a decis sa mearga sa vada trenurile!
-Ricky , fiule , haide sa vezi ce tren minunat si mare au astia ! spus tatal sau ;
- Nu vreau ! Nu imi plac trenurile ! Sunt o porcarie si o pierdere de vreme! spune baiatul enervat de pasiunea tatalui !
- Taci ! Sa nu te mai aud ca vorbesti asa ca de nu te pun in trenul asta , sa te duca la Paris!
-La Paris? se intreba baiatul in mintea sa ! Dar , de ce sa nu merg eu intr-o excursie singur ? Fara parinti cicalitori si fara surori bagacioase !
Zis si facut ! Nu dura mult , ca tanarul nostru calator se urca in trenul care duce de la Londra la Paris , si se ascunde in compartimentul de bagaje ! Stand ascuns , se gandeste mai bine la fapta sa si parca ii pare rau! Decide sa se coboare din tren si sa stea cuminte cu parintii lui "cicalitori " , dar se sa vezi , trenul pleca deja ! Speriat , nedumerit si ingrijorat , decide ca e mai bine sa stea ascuns pana cand opreste trenul , decat sa vorbeascu cu un adult !
- Imi e frica ! Mai bine stau aici , daca vorbesc cu un adult ma poate lovi , ma poate da jos din tren si raman in padure sa ma manance lupii , sau mai rau , imi poate da sa mananc mancare din aceea scarboasa de adulti ! Ce sa fac? se intreba micutul Ricky stand intre doua bagaje mari , cu trenuletul de la tatal sau in mana !
Stand linistit acolo , aude un zgomot ciudat! In sfarsit , a ajuns la prima statie !
-Oare sa cobor aici ?! Si dupa ce fac? offff , sunt asa bleg ! isi spune baietelul , in mintea sa !
Ricky a coborat , si s-a pus pe o banca , si se gandea ce sa faca acum! Sa le ceara ajutorul adultilor? Si daca acestia ii intorceau spatele?
Am uitat sa precizez ca nu avea incredere in adulti ! Nu ma intrebati de ce , asa avea el impresia , ca toti adultii sunt rai si ca nimeni nu il intelege ! Revenind la parintii lui , acestia nici nu i-au observat absenta pana sa ajunga la hotelul unde erau cazati ! Si nici asa nu stiu cum de si-au amintit de el ! Dar totusi , un copil energetic si neastamparat ca Ricky e greu de pus locului !
-Buna , ce cauti aici? Pari trist ! spune o fetita de vreo 6 anisori , cu parul negru si cu ochisori mici.
-De ce te-ar interesa ? Pleaca si lasa-ma in pace !
- Eu sunt Miranda ! Iar mami mi-a spus sa ajut oamenii care au nevoie ! Deci te-ai pierdut?
-Nu e treaba ta ! Si ce daca m-am pierdut? Sunt un baiat puternic , ma descurc singur ! spuse Ricky suparat .
Miranda , pleaca sa o strige pe mama ei , fetita chiar vrea sa il ajute !
..................... continuarea in capitolul urmator , pupici