(Buse'nin tutuklanmasından 3 ay önce)
Buse yatağında yatarken yukarıdan sesler gelir ve şöyle der;
Kaç gündür böyle neyi var bu adamın yahu ?. Zili çalmaya giderken birden kapı açılır ve ona çarpıp düşerken düşer. Kapıyı açılış;
Kimsin ve kapıma ne diye çarptın?
Aa burası daire 607 değilmi .. (Adamdan ürkerek) Haa burası daire 708'miş özür dilerim ..
Seni birdaha görürsem, bir ben çarparım sana bir de yer.
(Buse başını sallayıp özür diler ve eve döner.)
Buse Sabah erkenden çıkıp ofisine gider.
Polis memuru Çağlar ve meslektaşı Azra olay yerinde bir vaka çözmekle meşguller;
Azra: Gerçekten intiharmı ki?
Çağlar: Kesin saçma sapan konuşmayı.Söylenecek laf var söylenmeyecek laf var.Hurdacılıkla geçimini sağlayan yaşlı bir teyze gaz soluyarak intihar etmiş.Kimse aramaya gelmemiş kaç ay sonra bulundu cesedi.
Azra: Bende üzüntümü dile getirdim.Uyku ilacı safra içmiş.
Çağlar: Uyku ilacımı? (çağlar olay yerıni kendi gözüyle bakmak ister ve içeriye girer)
(Çağlar pencereye bakıp çenesini okşayarak:
Çağlar: Tuhaf .. teyze huzur içinde ölmek için uyku ilacı içmiş, neden buraya kadar sürünsün ki?
(Camda kanlı parmak izi görür.)
Azra: Ne yapıyorsun böyle tek başına?
Çağlar: Hiç, yok bir şey.
(Çağlar ve Azra arabaya binip Çağlar'ın babasının kafesine uğrarlar.)
Çağlar: Baba!
Ayrıca Buse işten çıkarken iş arkadaşı der;
İş arkadaşı: Ne yapacağım ben? Simdi yandım.
Buse: Ne oldu?
İş arkadaşı: Kızımın doğum günü bugün ona hediye almayı unuttum, Raporun bitirilip gönderilmesi lazım.
Buse: İşten sonra planm var benım.
İş arkadaşı: Senden birşey istememiştim ki. Ne planıymış o, erkek arkadaşında yok nereye gidiyorsun böyle her gün?
Buse: İşim var işte
İş arkadaşı: Arkadaşlar bunun için değilmidir? Bitti sayılır yardım et bi sefercik işte.
Buse: Olmaz gerçekten yahu.
İş arkadaşı: Mail attım sana ona bakıver, Çocugun olaydı anlardın. Benim bilgisayarımda kapatı ver olurmu?
Buse: Aishh!
(Buse yöneticinin odasına gider. Ama yönetici uyuyordur ve uyandırmaya çalışıyorudr.)
Yönetici: Ne oldu?
(Buse elindeki raporu uzatır)
Buse: Raporu bitirdim ama emin olmadığım kısım var.Burada mutlaka FDA onayının mutlaka alınacağını söylüyor.
İş arkadaşı: Kontrol edildi o. (deyip geri uyur. ama Buse ısrar eder ve:
Ama yınede kontrol etmeniz ..
İş arkadaşı: Emir büyük yerden gidip çarçabuk yolla işte !. Mankafa
-Buse bir geçici durur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Günlük
Mystery / Thriller1. bölümde iş kadını olan Buse, gittiği aile yemeğinde kavga çıkar ve daha sonra kendısını bır ezık gıbı düsünür.Oğuz Lavabodayken bir adam bayıltır. Oğuz aynı zamanda Busenin çalıştıgı işyerinin Müdürüdür. Çağlar ve Azra Polistir.