{eleven}

900 70 28
                                    

-🐿

Koşarak kapıyı açmıştım. Karşımda elinde poşetlerle  duran Minho vardı. Hala değişmemişti Minho aynıydı. Yine yakışıklıydı. Fazla yakışıklı.

"Ee içeri almayacak mısın?"

Kafamdaki saçma düşünceleri bir kenara bırakıp Minho'nun geçmesi için yana doğru kaydım.
Minho yavaş adımlarla salona doğru adımladı. Arkasından da ben geliyordum. Koltuğa kendini atmıştı. Bende hemen yandaki tekli sincap desenli koltuğuma oturdum. Sadece birbirimize baktık.

Minho koltuktan kalktı ve yanıma doğru adımladı.Yüzüme eğildi ve elma kemiğimin üzerindeki morluğa dokundu. DOSTUM, O BANA ÇOK YAKIN. Dokunmasıyla bana baktı.

"Bunu kim yaptı?"

Ona doğru bakmamla yüzümüzün çok yakın olduğunu farkettim. Hemen kafamı sola doğru çevirip onu ileriye itekledim. Yoksa kalp krizinden ölebilirdim. Minho kahkaha attı.

"Sakin ol seni öpmeyeceğim Jisung"

Gözlerimi devirerek ona baktım. O da devam etti konuşmaya

"Aslında öpebilirim ama bugün değil ve aynı zamanda sessiz sinema falan mı oynuyorsunda benim haberim yok? Geldiğimden beri sesini duymadım."

Konuşamam ÇÜNKÜ ONU GÖRDÜKÇE İÇİMDEKİ KELEBEKLER AĞZIMDAN ÇIKICAK GİBİ HİSSEDİYORUM. Sakin olmalıyım. Hayır olamıyorum. Teşekkürler mükemmel Minho.

"Ben dövülmedim diyorum ya Minho"

"Ama alt sınıflarda sarı kafalı bir şey demiştin?"

Ben bunu Minho'ya demedim ki bilinmeyen numaraya demiştim. Ve o Minho'ydu. Aptal Jisung.

"Bilinmeyen numara sen miydin?"

Minho bana bakarak "hayır" demişti.

"Nasıl hayır Minho. Yalan söyleme"

Minho gülümsedi."Hyunjin'in numarası o. Benim değil. Sadece onun telefonundan yazdım. Ama Bilinmeyen numaranın benim olduğum sayılır. Herneyse o çocuk kim?"

"Felix"

Minho şaşırarak bana baktı.

"Senin en yakın arkadaşın olan Felix değil mi?"

Kafamı onaylar anlamında salladım. "Ama beni dövmedi. Sadece senin en yakın arkadaşın Changbin varya. Onu seviyor ve bende onun telefonundan Changbin denen çocuğa mesaj atıcaktım ki üstüme atlamasıyla elimde ki telefonu ileri fırlattım. Yemin ederim sadece naz yapıyor. Herneyse telefonu almak için koşarken halıya takıldım ve elmacık kemiğimi sehpaya çarptım. Sonra morluk oluştu. Felix de benden milyarlarca kez özür diledi. Bende onu 1 haftalık yemek ile affettim. Fakat bu elmacık kemiğinin morarması boşunaymış ya. Şimdi sevgililer. Onları elma kemiğimi morartarak sevgili yaptım umarım evlenmeleri için bacağımı falan kırmama gerek kalmaz."

Minho güldü. "Changbin bana bundan hiç bahsetmemişti. Felix'ten bahsetti ama olayı anlatmamıştı."

Hala çok yakınımdaydı. Uzaklaşsana be adam karnımdaki hayvanlar tepiniyor.

The Last Day • minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin