معلش يا جماعه انا اسفه ان ده البارت الاخير بس انا بحضر روايه جديده بحاجات جديده علشان كده انا قررت ان ده هيكون البارت الاخير علشان انهي روايه وبعدين ابدا برواياتي الجديده و اتمنى تستمتعوا بالبرت وشكرا..............................................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عند رحمه ادم قرر انه هو يعترف لرحمه بحبه لها وحضر مكان في المطعم على الموسيقى الهادئه وطلب من رحمه لقاء ورحمه نزلت وراحت له في المطعم و تفاجاءت بان المطعم ليس به اى شخص غيرهما والموسيقى الرائعه التي تعمل بصوت رائع وهو يرتدي بدله رائعه ومن ثم طلب من الجرثون ان ياتي لرحمه باي شيء
ورحمه بتقول لادم: ايه ده ليه ما فيش حد هنا في المطعم احنا قاعدين لوحدنا
ادم قال لها: انا عايز اعترف لك باني با احبك
رحمه اتصدمت وبعدين قالت له: انا كنت مستنيه ده من زمان انا باحبك قوي..........
وهو نزل من على الكرسي وراح للكرسي بتاعها وقعد ركبه ونص وفتح العلبه التي كانت بيده وكان بها خاتم الماظ لامع رائعه...........
وقال لها: هل تتزوجيني يا رحمتي التي احببتها من كل قلبي يا رحمتي التي انعمت عليا بالحب يا رحمتي التي احبك مهما طال الزمن ساكون معك حتى يشيب شعرنا معا انى احبك وساظل احبك دائما والي الابد..............
رحمه كانت بتعيط من كثر الفرحه وقبلت عرض الزواج وهو قد قبل يدها لبسها الخاتم في يديها وهي كانت فرحانه جدا....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اما عندنا نرمين وحسن فهو كان يحبها جدا و يتشكلون كثيرا ولكنه ايضا احبها وطلب من نرمين ان هي تقابله لبست ونزلت وراحت له علي المكان الذي طلب منها ان تقابل به وكان هذا المكان عباره عن قاعه حفلات كبيره هو اول ما دخلت القاعه ذهب اليها انحنى لها وطلب يدها للرقص وهي قبلتالعرض وذهبت ورقصم معا وكانت القاعه بها هو وهي فقط والموسيقين كانت سعيده جدا اعترف لها وهي قبلت العرض وكانت سعيده جدا..................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اما نورا فهي بتحب فارس ومكنتش عيزه تقوله وهو كان بيحبها بس مكنش عايز يعترف لها وهما قد انتهيا معا صبرها واتصلوا معا وقالوا في نفس الوقت لنتقابل وتقابلوا وجلسوا علي البحر وتكلمو معا قليلا ثم قالوا معا في نفس الوقت..... انا احبك..... صدمه كبيره هما الاثنان نظرا في نفس الوقت وقالوا في نفس الوقت...... لا بل اعشقك....... حل الصمت ثم ضحكوا معا...... وبعدها
هو قال: تقبلي تتجوزيني يا نورا قلبي يا اللي بينورلها قلبي ونورا اللي هي نور حياتي ولمعتها وحبها انا بحبك لا انا بعشقك لا انا بتنفسك انا بعش التراب اللي تحت رجليكي انا بغير علي الهواء اللي حواليكي بحبك جدا واتمني تقبلي تتجوزيني...
وهي من غير كلام قبلته قبله عشق وحب وهيام وهو كان مصدوم من رده فعلها لكن جاوب معها.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اتفقوا البنات انهم يكونوا الفرح بتاعهم مع بعض في نفس اليوم و فعلا كان فرح جميل جدا مع بعض في نفس اليوم وكان اجمل فرح تشوفه في حياتك وكانوا لابسين فساتين بيضاء كانم ملاك والرجاله كانوا كأنهم هيخطفوهم من كثر حبهم ليهم جدا وانتهت الروايه................
و مع كل نهايه بدايه جديده نهايتهم الجواز وابدا حياه جديده في الجواز والخلفه والحب الذي يزيد يوم بعد يوم لا بل العشق................💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
أنت تقرأ
الاصدقاء والحب♥
Romanceنورا نفسها تطلع ظابطه شرطه ورحمه نفسها تطلع دكتوره اصدقاء طفوله واقرباء رحمه بنت عمه نورا يعني ممتها اخت ابو نورا وافضل اصدقاء ونرمين وشهد كلهم اصدقاء وها يواجهه المشاكل مع بعض فهل ها يحققوا حلمهم وطريقهم ها يبقا اكيد ها يقابلوا مشكلات بس اكيد ها ي...