#0

315 22 15
                                    

Yeni bir kitaba başladım umarım bunu da beğenirsiniz 🧡

the owner of the book is aishalek

--

Changkyun parmağını hızla masaya dokundurdu ve saatin kaç olduğunu görmek için telefonunu kontrol etmeye devam etti. Beş dakika bile geçmemişti ama beklemekten çoktan yorulmuştu - en nefret ettiği şey buydu.

Bekleyişi kısa süre sonra Kihyun göründüğünde sona erdi, biri onu kovalıyor gibi koşuyordu.

"Niye bu kadar uzun sürdü?" Changkyun, küçük çocuk önünde durduğunda sordu. Kihyun'un kendisine getirdiği içeceği aldı.

"Üzgünüm Lim Changkyun," Kihyun özür diledi ve hafifçe eğildi. "Dışarısı sıcak olduğu için ve herkes içecek istediğinden çok fazla insan vardı."

"Otur. Bana eşlik etmelisin çünkü arkadaşlarım henüz burada değil." dedi ve içeceği açtı. Büyük bir yudum aldı.

Kihyun, Changkyun'un oturduğu yerin tam zıttına diğer tarafına oturdu ve adamın içeceğini içmesini izledi. O da susamıştı ama yapabileceği hiçbir şey yoktu. Changkyun bir yudum bile içmesine izin vermezdi.

Changkyun ile oturarak edindiği tuhaf ama aynı zamanda yumuşatıcı duygu, Hyunwoo ile konuşan Jooheon'un tiz gülüşünü duyduğunda kayboldu.

"Bu kadar, git." dedi Changkyun, diğerini ikiletmemek adına ayağa kalkıp gitmek için acele eden Kihyun'a.

"Neden her zaman bu kadar çabuk geliyor ve gidiyor?" diye sordu Jooheon, Kihyun'un oturduğu yere otururken.

Changkyun, elindeki içeceği bitirerek "Senden korkuyor." dedi.

"Bence daha çok senden korkuyor." Hyunwoo omuzlarını silkerek Jooheon'u güldürdü.

"Yoo, ona karşı iyiyim."

Bu sefer ikisi de güldüler ama Changkyun onlara sadece baktı. Jooheon, Kihyun'un gidişine bakarak, "Ondan bana bir içki ısmarlamasını istemeliyim." diye mırıldandı.

"Hayır, o sadece bana itaat ediyor."

"Bunun okul zorbalığı olarak kabul edilebileceğini biliyorsun, değil mi?" Hyunwoo, Changkyun'un umursamadığını bilmesine rağmen sordu. Hiçbiri umursamıyordu. Başkalarından yararlanmak onlar için olağan bir şeydi.

"Hayır." Changkyun basitçe başını salladı. "Bu farklı. Onu bunu ya da başka bir şey yapmaya zorlamıyorum. Ayrıca temelde onunla konuşan tek kişi benim."

Yanına oturan Hoseok, "Dikkat edersen, arkadaşları olduğunu anlarsın." dedi.

"Öyle mi?"

"Minhyuk." diye devam etti ve Hyunwoo hemen tepki verdi.

"Sevimli olan çocuk mu?" Jooheon, yanında yine kahkaha attı. Hyunwoo, herkesin tuhaf bir şekilde ona baktığını fark ettiğinde "Ne? Sevimli." dedi.

Changkyun, Kihyun'u görmek için etrafına bakarak, "Sanırım açım." diye mırıldandı. "O çocuk nereye gitti?" Hoseok onu durdurduğunda telefonunu onu aramak için almak üzereydi.

"Ona biraz zaman ver. Hyungwon'a geldiğinde yiyecek bir şeyler getirmesini söyleyeceğim." Hoseok Hyungwon'a mesaj göndermek için kendi telefonunu çıkardı.

"Hayır, arkadaşlarımın parasını boşa harcamam."

"İnanılmazsın." Changkyun Kihyun'u aramaya devam ederken, Hoseok Hyungwon'un gelip gelmediğini görmek için başka yere baktı.

--

bu bir ön izleme sayılabilir, sonraki bölümler daha uzun ve muhtemelen daha iyi olacak

obey #changkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin