#1

146 20 19
                                    

"Gelmiyor musun?" Hyungwon, diğerleriyle birlikte okul kapısında durup ötede bekleyen kişiye sordu.

Changkyun sadece başını salladı. "Çocuğu bekliyorum. Bana kompozisyonumu getirecek."

"Pekala, iyi eğlenceler." Hyungwon kolunu arkadaşı Hoseok'un omzuna doladı ve okul binasına doğru yöneldi. Hyunwoo onları takip etti ve çok geçmeden Jooheon da Changkyun'un yanından onlara koştu.

Yeterince bariz değilse, beklemekten nefret ediyordu. Her on saniyede bir zamanı kontrol etmeye ve hayal kırıklığına uğramış sızlanmalar çıkartmaya devam etti.

"Nerede bu piç?" diye mırıldandı kendi kendine, kendini sıcak tutmak için küçük daireler çiziyordu, çünkü dışarısı biraz soğuktu.

Changkyun da soğuktan ayakları donana kadar kışlık kıyafet giymeyi reddedenlerden biriydi.

"Beni ekiyor mu? Orospu çocuğu." İki dakika çoktan geçmişti ve biraz sonra gitmesi gerekiyordu - ki kompozisyon olmadan gidemezdi.

Tam sinirlenmek üzereyken, Kihyun'un ona koştuğunu gördü, elinde bir kağıt parçası tutuyordu. Küçük bir eğilmeyle kağıdı diğerine verdi ve konuşmadan önce nefesini düzene sokmaya çalıştı. "Geç kaldığım için özür dilerim, benim-" açıklamasını önemsemeyen Changkyun tarafından sözü kesildi.

"Zamanında bir şeyler yapmayı öğren." diye tersledi ve okul binasına yürümeye başladı. Kihyun takip etmeden önce birkaç saniye bekledi çünkü Changkyun'un insanların arkasından yürümesinden hoşlanmadığını biliyordu.

Changkyun, Jooheon ve Hyunwoo arasındaki arka sıraya, her zamanki yerine oturdu. Jooheon çoktan uykudaydı, başını duvara yaslamıştı ve diğeri de dalmıştı, boş boş gözlerle önüne bakıyordu.

Öğretmen öğrencilerin yüksek seslerine karşı bağırdı, "Lütfen yazılarınızı verin. Üstüne isminizi yazdığınızdan emin olun."

Changkyun, Kihyun'un ona verdiği kağıda baktı.

En üstte 'Lim Chang Kyun; 1914-1918 yılları arası İngiliz iktisadı.' yazıyordu.

Kihyun'un gerçekten kız gibi bir el yazısı olduğunu düşündü ve böyle bir kağıdı teslim edecek olmak onu kızdırdı, ancak artık önemi yoktu çünkü kendisi hiç yazmazdı, hepsini Kihyun yapardı.

Öğretmen sınıftan ayrıldı ve bir süredir sessiz kalan gevezelik yine devam etti.

"Hey," Changkyun birkaç sıra önünde oturan çocuğa seslendi. Kihyun ya duymadı ya da duymamış gibi yaptı. "Hey!" Changkyun daha yüksek sesle tekrarladı.

Kihyun gelmesini işaret eden adama baktı. Ayağa kalktı ve yavaşça Changkyun'a yürüdü.

Changkyun imalı bir ses tonuyla "Biliyor musun, şu anda gerçekten açım çünkü evde yemek yemedim." dedi.  

"Tamam." dedi Kihyun, başı aşağıda asılı ve omuzları öne dönüktü. Kendini koruyormuş gibi bir duruşu vardı. Changkyun'a yiyecek almak için sınıftan ayrıldı.

Jooheon uykusundan ayılmıştı ve Kihyun'un gittiği yola bakmaya devam etti. "Ben de biraz açım. Ona benim için de almasını söyler misin?"

"Hayır." diye cevapladı Changkyun, sızlanan Jooheon'a bakma zahmetine girmeden. "O sadece benim için çalışır."

"Cidden." Jooheon mırıldandı ve uyumaya devam etti çünkü Changkyun fikrini değiştirebileceğiniz biri değildi ve denemeye bile değmezdi. 

"İşte." Kihyun hızla geri geldi. Changkyun'un son zamanlarda zamanında gelmediğine kızdığı için acele etmişti.

Kihyun'un ona verdiği ekmeği aldı ama teşekkür etme zahmetine bile girmedi ya da az önce ders çalışmaya devam etmek için aceleyle kendi masasına dönen çocuğa bakmadı. 

Ekmek poşetini açtı ve içecek bir şey olmadığını fark edene kadar yavaş yavaş yemeye başladı.

"Ver şunu bana." Kihyun'un çantasından dışarı çıkan su şişesini işaret etti. 

"Ama bu benim." Kihyun, yiyecek ve içeceklerini kimseyle, özellikle de Changkyun ile paylaşmaktan hoşlanmadığı için reddetmeye çalıştı, çünkü bunlar gibi şeyler söz konusu olduğunda neredeyse zıttılar. Kihyun'un saçlarının mükemmel bir şekilde taranması ve kıyafetlerinin ütülenmesi gerekiyordu, Changkyun ise sadece tuvaletten sonra ellerini yıkardı.

"Kendine yenisini alabilirsin, bana ver." Changkyun emrini tekrarladı ve Kihyun'un şişeyi ona verebilmesi için elini uzattı.

Kihyun, su şişesini çantasından çıkarıp Changkyun'a verdi ve onu açıp kendini yenilemesini, gözlerinin önünde suyunun kaybolmasını izledi.

Changkyun şişeyi geri verdi, "Öğretmen dönmeden önce çabucak doldur."

Kihyun çalışmayı tekrar bıraktı ve gidip şişesini temiz suyla doldurmak için kalktı.

"Ve bunları al." Changkyun ona çöpleri vermek üzereydi ama fikrini değiştirdi. "Unut gitsin, kendim atarım."

Çöp kutusu tam anlamıyla iki metre uzaktaydı ve ayağa kalkmasına bile gerek kalmadan çöpü oraya atabilirdi.

Kihyun eğildi ve tekrar ayrıldı.

"Yah, bunu nasıl yapıyorsun?" Hyunwoo sandalyeye yaslandı ve Kihyun'un yüzünde hayranlıkla baktığı yere baktı.

Hoseok mırıldandı, "Kıskanıyorum."

Changkyun, arkadaşlarından gördüğü ilgi ve övgülerden zevk aldı.

"Cidden. Senin için yapmayacağı bir şey var mı?"

"Bunu göreceğiz." diye küstahça sırıttı ve Kihyun'un tekrar gelip yerine oturmasını izledi.

Kihyun onun için her türlü şeyi yapmıştı ve Changkyun sınırlarının ne olduğunu merak ediyordu.

obey #changkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin