Next Morning
Prerna is standing in the balcony of their hotel room. Rishab is not in the room as he says her that he is going somewhere and he is come back in 30 minutes.
She is trying to call her mother but like always she is not picking up her calls. Suddenly she felt someone's presence behind her and she assumed that person to be Rishab.
"Mr. Bajaj aapne toh kaha tha you are coming back in 30 minutes, itni jaldi kaise aa gaye?" Prerna asked without looking at that person.
Prerna waited for answer but there is none then she asked once again.
"Mr. Bajaj kahan gaye the aap aur itni jaldi kaise aa gaye?" asked Prerna but this time also no answer.
"Rishab say something I am asking you." Prerna says and turns to face him but she is shocked looking at the person.
"Anurag tum?" say PrernaAnurag wants to talk to Prerna and when he saw Rishab is going out from the hotel he goes to Prerna's room. And to his good luck the room was not locked. He search for Prerna and found her in the balcony. He goes and stand behind Prerna. He is going to say something when Prerna start talking.
"Haan main.. Oh tum toh Mr. Bajaj ko except kar rahi thi na." Anurag says sarcastically.
"Obviously, humare room mein main apne husband ko hin expect karungi na." Prerna says in the same sarcastic manner.
"Kya kar kya rahi ho tum Prerna? Nehi matlab kab, kyun, kis liye tumne Mr. Bajaj se shaadi ki Prerna? Aisa kya hua ki tumne uss insaan se shaadi karli? Just tell me once kyun? Mene kuch kiya, meri family ne kuch kaha? Prerna please just tell me kyun ki tumne Mr. Bajaj se shaadi? Look at me and answer my questions damn it!" Anurag says clutching Prerna's hand tightly.
"Idhar udhar mat dekho mujhe dekho aur batao kyun ki tumne shaadi? We are supposed to get married aur yahan tumne kisi aur se.. Kyun Prerna kyun?" Anurag asked once again.
"Anurag main.. main woh.." Prerna is stammering, she didn't want to tell Anurag the truth.
"Kya main woh Prerna.. Please batao kya kiya kya hai mene ki tum mujhe chod ke hi chali gayi.. Mr. Bajaj se shaadi kar liya kyun Prerna.. Kyun? Agar yeh sab isiliye ki mene tab Komolika se shaadi ki toh Prerna mene woh sab meri family ke liye ki thi, humare liye kiya tha." Anurag says stopping his tears from falling.
"Anurag uss wajah se mene yeh sab nehi kiya hai. Tumhe kya main bachi lagti hun ki yeh revenge game khelungi." Prerna says wiping her tears.
"Toh kya wajah hai Prerna batao? Main yeh soch soch kar pareshan ho raha hun ki hua kya tha.. kyun tumne uss insan se shaadi ki.. 2 din se soya nehi hun yaar.. nehi samjh pa raha hun please batao mujhe hua kya hai? Mr. Bajaj ne jabarjasti shaadi ki hai na tumse.. unhone ne tumhe blackmail kiya hai kisi baat ko leke.. isiliye tumne shaadi ki unse hai na.. daro mat main sambhal lunga unhe I am with you.. kuch nehi hoga tum na mujhe bas bata do." says Anurag
"Anurag mujhe dekh ke lag raha hai ki Rishab ne mujhse jabarjasti shaadi ki hai. Hum dono ne ek dusre se apni marzi se shaadi ki hai. Hai kuch wajah bata nehi sakti.. actually main batana nehi chahti. So please bar bar mat pucho." says Prerna
"Kyun nehi puchun main puchunga pura haq hai mera janne ka ki kyun ki tumne Mr. Bajaj se shaadi. Yeh sindoor, yeh Mangalsutra ispe mera haq tha.. mere naam ka hona chahiye tha par tumne kisi aur ko dediya toh mujhe yeh janne ka pura haq hai ki tumne aisa kyun kiya." Anurag says this time clutching Prerna's shoulder tightly.
"Nehi bataugi.. nehi batana hai mujhe.. Please Anurag just leave me you are hurting me." Prerna says trying to get out from Anurag's grip.
"I don't care I just want my answer." Anurag says Prerna shaking her in his hold.
"Ek baar mein tumhe samajh mein nehi aata hai kya Anurag I don't want to answer you. Just leave me alone please just leave from my room." Prerna says pushing Anurag.
"Nehi jaunga main tumse apne sawalon ka jabab liye bina main nehi jaunga. Batao mujhe kyun ki tumne Mr. Bajaj se shaadi?" Anurag says gripping Prerna's wrist tightly.
"I'm not going to answer you." Prerna snapped.
"You have to Prerna.. I have right to know why did you leave me? Ya phir joh mom keh rahi thi woh sahi tha, you married him for money." Anurag says and that made Prerna angry.
"Haan ki mene Mr. Bajaj se shaadi paison ke liye.. Khush mil gaya tumhe jabab. Uss din Rishab said that he wants to marry aur mene unke paise dekh ke unse shaadi kar liya. De diya mene tumhare question ka answer ab kya kar loge tum.. Batao." Prerna says angrily taking her wrist from his grip.
"How could you do that with me Prerna? We are supposed to get married, how could you?" Anurag says punching the wall.
"We are supposed to married Anurag but we didn't. Now I am married to someone else." says Prerna
"Prerna.." Anurag is saying something but Prerna cut him on middle.
"Please Anurag aur nehi please abhi jao yahan se please.. Mujhe iss waqt tumse aur kuch baat nehi karna hai.. Please just leave." Prerna says pleading voice.
"Prerna par mujhe karni hai tumse baat." says Anurag
"I don't care.. Please just leave me alone please.." says Prerna
Anurag is going say something but someone else voice stops him.
YOU ARE READING
||PreRish||Humsafar
FanfictionThis story is going to start from PreRish first meeting but in my own style, with my own version of Rishab and Prerna. What if Rishab already tells Prerna about Kukki before their marriage and Prerna is accept this relationship whole heartily. This...