İlk Gün

31 2 1
                                    

İzmire geleli bir hafta oldu, alıştım.Ama yinede İstanbulu özlüyorum.Ev arkadaşlarım Eylül ve Ecemle iyi anlaşıyorum ve onlarla çok eğleniyorum:).

Bugün üniversite başlıyor.İlkokula başlıyan çocuklar gibi o kadar heyecanlı değilim ama biraz heyecan var.O kadar çok çalışmamın karşılığını aldım.Yeni eğitim hayatımın yanın da,yeni yaşam,yeni arkadaşlar,yeni kankalar ve yeni a...... hayır öyle bir şey olmicak.

Yine  konuşmaya daldım.Geç kalıcam.

Bunun arkasına Eylül seslendi

Eylül;Zeynep halâ ne konuşuyorsun,geç kalıcaz.

Ben;Eylül aynı annem gibisin.(aslında annem şuan böyle değil,ben ortaokul ve lisedeyken.Herneyse)

Eylül:Kapa çeneni. Ve kalk

Üstüme salaş bir blûz,yırtık kot pantolon ve şık bir babet giydim.Hafif bir makyaj yapıp,saçlarımı da düzleştirdiğimxe hazırdım.Evden çıkıp doğruca üniversiteye gittik eh biraz da heyecanla.

Üniversiteye vardığımda cok heyecanlandım (okula yeni başlayan çocuklar gibi) :D.Sınıfımıza gittik,neyseki hepimiz aynı sınıftayız.Sınıfa girdiğimiz anda nedense bir grup erkek bize baktı,hele içlerinden biri bana bakmakla kalsa iyi iyice süzdü.Biraz rahatsız olduk,ve hızlıca orta sıralardan birine oturduk. Ben halâ biraz rahatsızdım (o bakmalarından sonra,helede onun off.....)

Hoca geldi tedirgince sıraya oturduk,ve ders başladı...

-DİMEYEN YAĞMUR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin