Annemin cırtlak damla sesiyle irkildim .Anne ne var uyuycam. Tatilde dahi rahat vermiyodu bana geceleri 5 kadar film izliyodum tambi conny deep hayranıydım.Her gün film lerini izliyodum annem susmıycaktı anlaşılan yataktan fırlayarak banyoya gittip leş gibi olmuştum hemen bir bakım yapmalıydım bugün kızlarla buluşacaktım çünki duştan çıktığımda 10 tane cevapsız aramam vardı arda beni niye aramıştıki şimdi arda okulun en sexi erkeğiydi okka bi burun ipek gibi saç ve uzundu hemen ardaya mesaj attım duştaydım bi sorunmu var? Diye kahretsin duşmu bi erkeğe denilmesi gereken son kelimeydi duş. Mesaj geldi sorunmu ah bende sorun olmaz canım :)) bana canımı dedi yoksa yanlışmı görüyodum napacağımı .Bilmeyerek eğe niye aradın peki:))diye mesaj attım osıradada giymem gereken elbiseyi aradım ah 3 kilo vermişim lanet olsun dememle mesaj geldi rahatsızmı ettim bu gece my barda parti veriyoruz gelirmisiniz kızlarala :)) yazıyodu içimden Ben senle ölüme gelirim dedim şaka gibi ardayla aynı partide dans ama Annemden izin almam gerekiyodu inanın çok zordu bu iş anneme berna kalabilirmiyim dediğimde niye napcaksınız dedi vende anne tatilde dil anlatım ödevi vardı onu yapıcaz tamam git dediğinde kopmuştum bekle beni geceler dedim ve berna burçak ve ezgiyi aradım kızlara bu gece olanları anlatığımda şoke oldular ve hazırlıklar başladık ve bilal Kardesim diyebileceğimiz biri ve gardolaptan en güzel elbisemi ve topuklu papuçlarımı çıkardım ve bi poşet fırlatım ve buhoyla buluşup bi paket sigara aldım tek ihtiyacımız vardı bilale yakışıklı erkek dediğimizde akan sular duruyodu aa dememişmiydim bilal gay dide bilali aradığımızda evde abisinin olduğunu dedi ve erkek dediğimde abisini kovdu sanırım çünki Tek parça gelin akşama güzel popolar lazım olacak diyodu.bi kahkahayla bernaya burçak ara dedim bende ezgiyi arıycaktım ve bilallere sağ salim ulaştığımızda soyunmaya başladım .burçakdan elbisemin fermuarını çekmesini rica etiğimde bi sigara yaktık kalma puroblemi yoktu çünki ezgilerin evi boştu . ayrıntı hepimiz çok sexi olmuştuk ve hiçbirimizin sevgilisi yoktu daha doğrusu varla yok arasındaydı bi boktan haberleri olmayacağından rahatık hepimiz arda arıyo dediğimde hepsi birden aç dediler telefonu açtığımda ellerin tir tir titriyodu bana geleceksin dimi dediğinde bu kıyafetlerle zor dedim .güldü yarım saat sonra ordayım yeri mesaj at dedi ... Şoke olmuştum eldeki sigarayı yere düşürdüm bilal çok kibar olduğundan hem komik hemde şaşkın haykırmasını yaptı amk halı yanıyo dediii...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buhar banyosu güzeldir sevince
Randomselam hepiniz bu hikayede kendinizde bir yer bulacağınıza emin olabilirsiniz...eğer 15 18 yaş arasında bir gençseniz hormonlar fena halde tavan :)))