Arabayla aldığında kapıyı içerden açıp bu güzeler okulda biye uzaylı gibidiye düşünecek olacaki sırıtıp duruyodu sonunda bara gelmiştik aa bu bengusu değilmi elbisesi baya sexsiydi onlar bizden biryaş büyük olmasına rağmen aramız fena değil..
İçeri doğru girdikçe yakışıklı erkek ler baya artıyodu ezgi sanırım fena kudurmuştu zaten evde bu gece yatmasam bidaha iflah olmam dedi .::))) bizde sıkıntı yok dedik burçak kafayı eski askının moruk anasına takmıştı kadın tambi kaltaktı kocam olsa kalkmaz:::)burçak baya seviyodu ama oda az değildi bilal baya âşkta şansız ama bardağın dolusunu iyi bildiğinden hayata bakış açısı rahat adam rahat doğmuş ya:))) arda mikrafonu alıp ateşli geceler bizim adamım diyip bol sexli geceler dedi ve geceyi başlatı ...:))) Biz dans ederken biri kolumu çekti ve kalabalıktan sıvışıyoduk aman tanrıım dı bu çok sexsisin dediğinde sikinin kalktığını hissediyodum beni belimden kavradı ve bende bi kıpırdama hissediyodum ...hormonlarım tavan yapmıştı birden dudağıma yapıştı 1 dk karşılık vermeden bekledim ve karşılık vermiştim .Bi elimle başını dudağıma yapıştırırken bi elimle boynunu tutuyodum ...oda eliyle yavaş yavaş belimden kalçalrımı sıvazlıyodu bu benim hoşuma gidiyodu ah neyyapıyodum ben böyle derken inlemeye başlamıştı bu benim nefesimi kesiyodu birden elbisemi yukarı toplayıp popomu eliyodu bu baya haz veriyodu açıkcası .ezgibeni sikcek .daha fazla gerek bebek dedi ve beni kucakladı ve bardan çıkarıp arabaya atladık ve biyandan eliyle okşuyo biyandan elimi erkekliğine koyuyodu ve öpüyodu nefesimi kesecek kadar iyi öpuyodu ve benim ilk öpüşmemdi herşeyin bi sonu olmalıydı fakat ömür voyu dudaklarına yapışık kalabilirdim .Sanırım ardaya aşık oluyodum yada hormoblarım beni yanılgıya uğratıyo. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buhar banyosu güzeldir sevince
Randomselam hepiniz bu hikayede kendinizde bir yer bulacağınıza emin olabilirsiniz...eğer 15 18 yaş arasında bir gençseniz hormonlar fena halde tavan :)))