Lili'den;
Biz odaya geldiğimizde Cole'yi öpmüştüm, o da karşılık vermişti. Odaya getirmek için söylediği yalan gerçek olmuştu, biz öpüşürken Roberto aradı ve sete çağırdı. Cole o kadar sinirlendi ki, duvarı yumrukladı.
''Aşkım, sakin. Elin acıdı mı?''
''Acımadı merak etme.''
''Emin misin? Ver elini bakayım." Elini uzattığında gözlerim doldu. Eli hemen morarmıştı. Kendimi çok kötü hissettim.
"Cole, elin!"
"Lili, önemli değil. Gerçekten boşver gidelim."
"Cole, beni sinirlendirme! O elin morarmaya devam edecek ve bu şekilde seninle hiçbir şey yapamayız."
"Ne yapalım yani? Basit bir morarma yüzünden hastaneye mi gidelim?"
"Off, Cole! Ben gidiyorum. Sen kendi başının çaresine bak."
"Ya hayır, Lili."
"Hastaneye gidecek miyiz?"
"Hay-" Ona sorgularcasına bir bakış atınca direkt U dönüşü yaptı.
"Off, tamaam. Gidelim hastaneye."
"Heh şöyle. Tanrı'ya şükür."
"Lili, beni önemsemen çok hoşuma gidiyor."
"Tabii ki önemseyeceğim."
"Sevgilinim diye değil mi?"
"Yoo, ne alakası var? Partnerimsin ve çekim var diye."
"Yaa demek öyle?"
"Öyle.."
"Lili, sen dua et ki elim hasarlı. Eğer olmasaydı sana ne yapardım tahmin edebiliyor musun?"
"Tamaaam, sustum." Ellerimi havaya kaldırdım. Kısa süre sonra nihayet Cole'yi odasından çıkardım. Ve hastaneye doğru yola koyulduk. Bizim büyük şansımız ki...
Kapıda paparazziler vardı! Çok korkmuştum muhtemelen Cole korktuğumu anladı ve morarmaya devam eden eliyle elimi okşayıp;"Sakin ol, ben yanındayım."
"Cole, seni çok seviyorum."
"Ben de seni, Lili."
"Onlar gidene kadar bekleyeceğiz, gidince hemen girip hallettireceğiz. Tamam mı?"
"Tamam. Hayır, tamam değil. Doktor da bizi rahatsız edecek bir şey yapabilir. Bunun garantisini veriyor musun?"
"Bekle."
"Tamam." Cole, birini aramak için cebinden telefonunu çıkardı tam o sırada elinde kamerayla arabanın dışından bizi çeken birini gördüm. Yakalandık!
"Cole, yakalandık!"
"Lanet olsun."
----------------------------------------------------------
Aboo, Sprousehart BUSTED!
Sizce fotoğraf çeken fana ne yapacaklar?
Bir sonraki bölümde görüşürüüzz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗶𝘇𝗹𝗶 𝗔𝘀̧𝗸 // Sprousehart
FanfictionHerkes onların ayrıldıklarını düşünüyor, set arkadaşları bile... Fakat kimse bilmiyor onların aşkı hâlâ ilk gün ki gibi, tutkulu ve içten.. Gözlerden uzak bir aşk hikayesi..