Sabah olmuştu. Kageyama çoktan uyanmıştı. Saat daha 07:00'ydi Hinata'yı çokta erken uyandırmak istemiyordu. Hala onu öptüğüne inanamıyordu. Annesine babasına direk karşılarına geçip "Ben eşcinselim" mi demesi gerekiyordu? Kafasını bunlarla yormak yerine Hinata'yı uyurken izlemeye başladı...Ne kadar tatlı diye düşündü onu ne kadar sevdiğini düşündü. Hinata'ya karşı hislerini daha bu ay ortaya çıkmıştı. Ona nasıl söyleyeceğini bilemiyordu..."Doğum gününde mi söyleseydim acaba?" Diye düşündü. Kafası çok karışıktı. Kageyama kahvaltı hazırlamaya karar verip mutfağa giderken Hinata uyandı...
Hinata:Kageyama?
Kageyama Hinata'ya dün akşam evde uyuya kaldığını, annesine bilgilendirme mesajı attığını söyledi. Hinata Kageyama'yı dinlerken gözleri parlıyordu.
Hinata: Peki gece nerede uyudun? Uyuyacak başka yer yok muydu? Rahatsızlık mı ver-
Kageyama daha sözünü bitirmeden Hinata'yı öptü. Hinata'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı..
Kageyama: Ne bakıyorsun boke! Kahvaltıya yardım et!
Hinata olanları anlamaya çalışıyordu. "Yoksa Kageyama benden hoşlanıyor mu? O yüzden mi bana iki gündür iyi davranıyor?" diye düşündü.
Kageyama: Hinata boke!!!
Hinata hızlı adımlarla Kageya'manın yanına kahvaltı yapmasına yardım etti. Masayı hazırlarken Hinata Kageyama'nın sürekli ona baktığını farketti.
Kageyama: H-Hinata seni öptüğüm için özür dilerim. Yani senden hoşlandığını falan düşünme!!
Hinata gülerek cevap verdi; tamam, tamam.
Kahvaltıları yapmışlardı, Kageyama Hinata'yı eve kadar eşlik edecekti. Yolda yürürken Kageyama'nın eli Hinata'nın eline değiyordu. Hinata kaldırımın dışında yürüyordu. Bir an yoldan araba çıktı Kageyama Hinata'yı kendine doğru çekti.
Kageyama: Daha dikkatli ol Boke!! Az daha ölecektin!
Hinata: Kusura bakma...Dalmışım..
Kageyama hala Hinata'nın elini tutuyordu. Hinata elini geri çekecekken,
Kageyama:Boke yine yoldan araba gelebilir dikkatli ol elimei bırakma!
Hinata karnında bir ağrı hisseti, hayır bu ağrı değildi sanki sanki karnında, karnını gıdıklayan bir şey vardı. Onu mutlu eden heyecan veren bir şey... Hinata'nın evine vardıklarında Kageyama Hinata ile göz kuramıyordu.
Çekinerek ona çilekli süt verdi.Kageyama:Sütü sevdiğini söylemiştin değil mi? Dün en çok çilekli süt içmiştin, al.
Hinata: T-teşekkürler o zaman yarın okulda görüşürüz
Kageyama: Aynen görüşürüz
Kageyamanın içine sinmemişti.
Kageyama: Hinata!!
Hinata arkasını döndü Kageyama ona doğru koştu ve durdu.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Birthday Dumbass!! [Texting]
FanfictionBu hikayemde Haikyuu animesinin baş karakteri için bir hikaye oluşturdum..Biliyorsunuz ki bazı haikyuu shiplerimiz var! Hikayede bolca Kagehina göreceksiniz...Hikaye final yaptı yeni hikayeler geliyor bir göz atın derim🥰✧・゚: *✧・゚:*♛┈⛧┈┈•༶**✿❀ ❀✿**♥...