junkook:top
taeyung:bttនៅតាមផ្លូវមួយកន្លែងជិតហាងកាហ្វេមានបុរសម្នាក់រៀងតូចច្រឡឹងជើងស្រឡូនមុខមាត់ស្រស់ស្អាតដែលមានទំរង់អក្សរVម្នាក់នោះគឺKim taehyungគេេជាកូនអ្នកក្រមិនសូវមិនលុយទេរហើយtaehyungជាក្នេងឆ្នាស់ពូកែកូតែសំខាន់taehyungពូកែខាងឌឺគេនៅពេលtaehyungដើទៅធ្វើកានៅហាងកាហ្វានោះក៏ស្រាប់តែមានឡានសេរ៊ីទំនើបមួយគ្រឿងពណ៌ខ្មៅរលោងដែរបើកមកប៉ះtae(អាយ....)
trainvis:ចៅហ្វាយមានមនុស្សម្នាក់ត្រូវរបួសនៅមុខឡានយើង(trainvisជាកូនចៅរបស់តួtpហើយក៏េជាជំនិតដែរតួtpទុកចិត្តជាងគេដែរ)
jungkook:ហើយឯងជិះយ៉ាងមិចមិនមើលគេរត់កាត់ទេរយីស(junkookជាតួtpនិងហើយតែjkជាមនុស្សមឹងមាត់មិនសូវមាត់ក៏ទេរហើយjkក៏ជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុងJKT GP ធំជាងគេក្នុងប្រទេសផងដែរ)
Admin:ចាំមើលពេលបានជួបtaeហើយតើjkគិតមិច
នេលនោះJkក៏បានប្រាប់ឲ្យtrainvisទៅមើលរាងតូច(tvសូមហៅtrainvisកាត់ហើយណា)
tv:អេៗឯងយ៉ាងមិចហើយមានត្រូវណាទេរចាំយើងឲ្យចំណងទៅឯងវិញ
Tae:ឆឺសមនុស្សឯងនេះអត់សុខជីវធម៌ពិតមែន!ជិះឡានមិនបើកគ្រាប់នេត្រាឡាំងពីរបស់ឯងមើលហើយនៅសម្តីឡូយទៀត!ម៉ាអាត្រូវគ្រាប់ផ្លោន
Tv:យើងមិនចង់ឈ្លោះជាមួយឯងទេរយើងប្រញាប់!ឥឡូវតើឯងចង់បានថ្លៃសំណង់ប៉ុន្នាននិយាយមកចាំយើងឲ្យ
Tae:.......(taeមិនមាត់តែក៏បានមើលទៅក្នុងឡានសេរីទំនើបរបស់jkក៏ស្រាប់តែឃើញមានមនុស្សម្នាក់នៅក្នុងនោះ នាយតូចដឹងហើយថាជាអ្នកណានោះគ្រាន់តែមិនស្គាល់ឈ្មោះ)
tae:អេរ...ម្នាក់នៅក្នុងឡាននោះគេជាអាណា(រាងតូចដឹងហើយថាគេជាចៅហ្វាយរបស់tvតែរាងតូចនៅតែចង់ដឹងព្រោះថារាងតូចចង់ឲ្យគេចុះមកដើម្បីឲ្យគេបានឃើញមុខ)
tv:😆😆(tvក៏ស្រាប់តែសើចព្រោះតែរាងតូចនេះហើយ!គេខំនិយាយមួយថ្ងៃហើយគេបែជាមិនស្តាប់ហើយនៅទៅសួរកចៅហ្វាយគេនៅក្នុងឡានទៀត)
tae:ឯងសើចស្អី!(taeហាក់មិនយល់ពីកាអស់សំណើចរបស់tvដែលសើចគ្រាន់តែគេសួបន្តិចសោះសើចដែរគេមិនបាននិយាយកំប្លែងឯណា)
tv:គ្នានអីទេរគ្រាន់តែថាគតាត់ជាចៅហ្វាយយើងហើយឥឡូវឯងចង់បានថ្លៃសំណងបន្នានហាស់!tae:ទេរយើងមិនព្រមទេរយើងចង់ជួបចៅហ្វាយឯងហៅគេមក(taeនិយាយឡាំងជឿជាក់)
tv:ឆឺសឯងកុំសង្ឃឹមថាគាត់មកនោះ!អាក្មេងឡប់អើុយ(tvនិយាាំងឌឺរាងតូចខ្លាំងឡើងៗ)
tae:យឺសឯងហ៊ានផងហេសចាំមើលយើងនិងទៅវាយកញ្ចក់ឡានឯងទាល់តែចៅហ្វាយឯងព្រមចេញមកទទួលខុសត្រូវ(taeនិយាយឡាំងក្តៅភាយៗហើយសំខាន់ដើទៅវាយកញ្ចក់ឡានគេទាំងជើងមានរបួសទៀត)
tv:ហេឺុយ...អាយក្មេងល្ងិតឈប់សិន(នាយនិយាយមិនទាន់ចប់ផងtaeក៏ដើទៅបាត់)
tae:..អាយយយ!(taeប្រុងនិងគោះហើយតែjkបែជាបើកទ្វាមកធ្វើឲ្យtaeរកដួលតែសំណាងមានjkជួយទាន់ពេលនោះjkបានសោបក្រសោបចង្កេះមួយក្តាប់របស់taeហើយភ្នែករបស់គេទាំងពីបានសម្លង់គ្នាដោយគ្នានដកឡាយ)To be continue 😽😽
𝐧𝐞𝐰 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫
Voteម្នាក់មួយមកហី😞♥️