Hon ligger i min famn, hennes blonda hår är tryckt emot min haka och kittlar lite emot min nästipp. Huden är smått klippig av tårarna, men du gick med på att vara min. Du somnade dock med ryggen emot mig men så fort jag hörde dina andetag bli djupare och tyngre och ögonlocken slappna av tog jag och la dig i min famn istället. Jag får ingen sömn, jag kunde skött detta snyggare. Du känns livrädd för mig nu, det var aldrig planen. Men jag ska bli snäll nu, jag måste.
Men du är lugn nu, du andas tungt och jag för mina fingrar längs dina hårstrån. Du är perfekt, jag är ett monster gemfört med allt det du är. Jag ger dig en kind puss och blundar och somnar.
Jag vaknar av att du sitter vid ditt sminkbord och har blicken i mobilen. Jag kollar på dig tyst en stund förens jag sätter mig upp.
- "Varför väckte du inte mig?", jag tittar på henne och hon tittar upp på mig och rycker på axlarna. Jag kommer fram till henne och lägger armarna runt henne och viskar i hennes öra "du är det finaste jag har". Hennes blick förs ner, jag drar bak en slinga av hennes blonda hår.
- "Är du ännu sur pågrund av igår?", jag sätter mig på sängkanten bakom henne.
- "Jag trodde du skulle döda mig", hon mumlar och tittar ner på skrivbordsytan. Jag stiger upp och sätter mig på knä framför henne och tar hennes hand och pussar den lätt.
- "Skulle aldrig skada dig, du måste bara förstå att jag behöver dig. Det är lättare att du bara erkänner för dig själv att du är min".
Hon drar smått på munnen och stiger upp.
- "Du kommer väl inte vara med mig hela tiden? Har planer idag", hennes blick tittar slött på mig.
- "Nej, ska dra nu. Kan du ladda ner life360 så att jag kan..", jag hinner inte avsluta meningen förens hon fyller i den.
- "Hålla koll på mig?", hennes röst är sur.
- "Snälla?", jag tittar bedjande på henne.
- "Okej", hon mumlar och jag kan se på hennes kroppsspråk att hon vill att jag ska lämna henne ifred. Jag reser mig, ger henne en snabb puss och går ner för trapporna och ut till bilen.- "Tänk att nu är hon min, min påriktigt och hon vet om det".
YOU ARE READING
beroende av dig 2
Teen FictionJag trycker henne emot väggen och skriker "du är min, fattar du?" Visste inte att jag skulle säga samma sak när jag hade en pistol emot huvudet. DEL 2 AV BEROENDE AV DIG => SISTA DELENQ