"Ne oldu granger?"
"bulanık?"
Draco kafasını öne eğdi elindeki camlardan birkaçını çıkarmaya çalıştı ama daha çok canını acıttı.
"ağkkkk"
"Uğraştıkça daha kötü olacak malfoy!"
"seni çok ilgilendiriyor?!??" ağzını yaya konuşuyordu.
"sen kaç şişe içtin malfoy" Hermione draco ile rahatça konuşuyordu çünkü bunların hiç birini hatırlamıyacaktı.
"sayy" dedi yana çekilerek herm oraya baktı görünüşe bakılırsa tam olarak 22 şişe içmişti herm şok olmuş bir şekilde ona baktı.
"22 şişe!!! Kaymak birası mı bunlar!?!"
"bebek misin granger ejderha nefesi bu"
"oda ne? Neyse boşver onu da elin çok kötü gel madam pomferey (yanlış olmuş olabilir çünkü hatırlamıyorum doğrusunu biliyorsanız yazın pls) e git"
"bişi olmaz granger"
"ya hadi" diyip malfoyun kolunu omuzuna attı ve ilerlemeye başladılar.
"madam!!"
"bayan granger (bayan malfoy:) ) burada ne iş-bay malfoy!?! Elinize ne oldu"
"madam pomefery bunun için doğru bir zaman olduğunu düşünmüyorum eli çok kanıyor"
Madam pomefery ona gerekli müdahilleri yaptı yatağa yatırırken.
"bayan granger neden ona şifa büyüleri uygulamadınız."
"asam yanımda değildi "dedi Hermione draco nun elini sararken. Madam odasına gitti.
"ahğğğ" dedi malfoy uykulu bir şekilde. Herm sargıyı biraz sıktığı için canı acımış olmalıydı.
"tamam, sıkmıyorum..." dedi usulca draco yatakta kıpırdandı sarı saçları yüzünü kapladı. Herm onun saçlarına dokunmak istedi nedensizce parmaklarını çocuğun platin saçlarına dokundurdu hafifçe ama hemen elini çekti. Dokunmaktan korkmak... Dokunamayacak kadar korkutucu... Güzel... Ama tehlikeli çok tehlikeli...
Kalktı ve koşarak çıktı. Neden koştuğunu o da bilmiyordu. Gryfinndor kızlar yatakhanesine girdi kendini yavaşça yatağına attı kafasını yukarı tavana döğru çevirdi ve kalbini tuttu neden bu kadar hızlı atıyordu ki? ...
Yb geldi
Nasıl gidiyor kitap??
Oy atın
Ve allah rızası için MELANİE POTTER kitabına oy verip okuyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴄʟᴏꜱᴇ ʏᴏᴜʀ ᴇʏᴇ ♪♪♪Dramione
Fantasysayın cadılar ve büyücüler bana özelden bir mesaj atıldı kimse istediği gibi bir dramonie alamıyormuş bunun için bir çözüm buldum işteee istediğiniz gibi bir dramioneee