ENESDEN
Hastaneye gelmiştik. Annem uyanmıştı.Onun yanındaydık. Biliyorum ki, babam bizden intikam alıcak. O yüzden dikkatli olmam gerekiyodu. Birden içeri biri girdi. O kişi babamdı. Çabuk içeri dalıcaktımki, babam kapıya ağır bi şey koydu. Hiç kimse kapıyı açamadı. Polisi çağıracaktık ki,babam annemi yüreğinden 3 defa bıçakladı.El:Aneee anneye noldu, annem.
T:Anne ölmeee lütfeen bizi bırakma. Artık şerefsize baba demiyicez. Anneeeeee. Ölmediin se-se-se-sen.
E:Anneeeeeeee bizi bırakma anneee.Artık şerefsiz polislerde. Aaanneeeeee .
El:Anne sen demiştin ki,her zaman sizin yanınızdayım hani bizi bırkmıyıcaktın. Anne sensiz napıcaaz.
T:Anne sen ölmedin değilmi? Ölmedin.
E:Anne sensiz napıcaz? Söyle.Doktorlar sakinleşdirici vururlar.
Elisden
Artık annemiz yoktu şimdi biz napıcaz? Amma benim taş gibi abilerim vardı. (Salağmısın ELİS).ARTIK onlarla birlikteydim.T:Anne anne anne anne anne anne anne seni seviyorum. Artık en büyüğümüz Enes .Tek umutumuz sensin.
E:Anne anne. En büyükleri benim. Onlara artık Ben göz-kulak olmalıyım.Hastaneden çıkarlar Arzuyu mezarlıkta gömerler. Kendileri eve giderler.
Aa bu arada doktor annesinin arkadaşıymış. Parasız yapmış. 100 TL Eneslere verdi. Şimdi o parayla kendilerine bi şeyler alacaktılar.
O para bitti. Enes universteyi bitirdi.Erkek kardeşi universteye girmişdi .Elisse 2-ci sınıfa geçti. Enes şarkılar ve diziler çıkarır, para kazanır. Telefon alır. İş bulmaya gider.ENESDEN
İş bulmuştum. Eve dönünce birini gördüm.E:Selam.
Başkası :Selam. Fatih sungurtekinin evimi?
E:Evet.
B:Bu ev kiralık. Parasını verin.Enes parayı verir .Bi kaç gün Enes çalışır çoklu parası olur .Bi ev alır. Sonra araba alır. İşte ev ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
Mutfak⬇
Lavabo⬇
Odalar⬇⬇⬇
Salon⬇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞLERİM
Action#elis #elisbera #elisberasungurtekin #toygu #toyguberat #toyguberatsungurtekin #enes #enesbatur #enesbatursungurtekin #arzu #arzusungurtekin #fatih #fatihsungurtekin #aile #sungurtekin