Şimdi size ay perilerinin hikayesini anlatıcam.
-Ay perileri mi?
-evet. Bu çok eski bi efsanedir.
Söylentiye göre her dolonay sırasında ayın ışıgı altında ortaya çıkarlar. Ve dolonayın kendisini bile kıskandıracak kadar güzeldirler.
-peki neden biz hiç görmedik?
-Çünki insanlar onların güzelliyine aşık oldular ve hepsini yakaladılar. Tabiki kurtulanları olmuşdur ama onlar da korktukları için ortaya çıkmazlar.
-Siz hiç gördünüz mu sensei?
-ımm evet 1 kere gördüm. Gerçekden tarif edilemez bi güzelliyi vardı. Ama kötü yaralandıgım için sadece birkaç saniyeliyine gördüm.
-yara?
-evet. Savaş dönemiydi ben de ölümcul darbe almışdım. Muhtamelen beni kurtaran o periydi.
Efsane .... onlar sadece 1 efsane diyil.
Tamam çocuklar bu kadar eylence yeter. Kitaplarınızı açın. Bu günkü konumuz ........-ey sence sensei gerçekde peri görmuşmüdür.
-bilmiyorum. Ama ola bilir.
-a bu sensei. Nereye gidiyor?
-evine heralde.
-ama o bize yakın biyerde yaşıyor, o ormana gidiyor.
-takip edelimmi?
-kızar bence.
-korkak olma en fazla ne yapa bilir ki.?
-ama ..
(Az önce içeri iki müşteri girdi. Yani öyle bi girdiler ki ne yapıcamı şaşırdım.
3man sap alacaq 2 dene. deyir 2sine 5man verimmi.
Sonra da deyir manannan papan meni tanıyır sen tanımısanmı?.
Yaho onların tanımagı menim de tanıyacaqım anlamına gelmez. Sinir oldum resmen)
Çocuklar gizlice öyretmenlerini izler.
Sensei ormandaki nehrin yanında yere oturyr suya bakarak konuşur.
"Eee hayla ordamısın? Seni çok özledim sevgilim. Ama merak etme yakında yanına gelicem."Çocuklar "sevgilim" dediyinde akıllarına okul çıkışı sensei ile konuşan kişi geldi. Hafızaları bulanık olsa da çok güzel oldunu hatırlıyorlardı. Ama ne zaman ona yaklaşsalar sensei'den azar yiyordular.
O günden 1kaç ay geçmişdi ve tatile az kalmışdı. Çocuklar tabi ki de mutluydu . Aralarında konuşup ne yapıcaklarını tartışıyorlardı.
-Sensei nerde kaldı?
Sanki bu soruyu beklercesine kapı açıldı. Ama içeri giren kişi başka biriydi. Siyah giyimli resmen itsen düşer edalı biri.
-Sensei'iniz artık gelmiycek. Geçen gün kayboldu ve bulunmadı hayla. O dönünceye kadar dersleri ben anlatıcam. Şimdiyse iyi tatiller.Çoçukları aklına "yanına gelicem"
-belki de ormandadır.
-evet ve bu gece dolon ay var.
Ikisi de ormana gider geçen seferki tere. Ateş böcekleri çokdan danslarıba başlamışdı ve aralarında yerde el-ele oturan 2 kişi vardı. Yaydıkları hafif ışık huzur vericiydi.
-Sensei .....Yuh artık bu baya hoşuma gitdi.
Karakterler aslında kimi isderseniz düşunun. O yüzden illaki görünüş ve ya isim kullanmadım.
(369 kelime)
Bay-bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden hayal kurmuyum ki?
General Fictionher zaman erkek olmayi istedim ve bunun gercek olucani hic dusunmemissim Bu gumuş sacli kırmizi gozlu cocuk da kim?