3

13 3 0
                                    

Yıllar sonra günümüz

Genç kız arkadaşı ile yine piknik yapmak için dünya ormanı parkına girdi.
Bir süre arkadaşını bekledi bu beklemesi ise telefon sesi ile bölündü.

'Ben gelemeyeceğim işim çıktı '

'Peki'

Arkadaşıyla konuştuktan sonra tek başına ormanın içine girdi baya bir ilerledikten sonra kulağına bazı sesler geldi.

ቿሃ ሀልዪጎነ ነቿነጎጠቿ ኗቿረ ጌቿክጎ ጕልክıክረል ጕሁፕነልረ ሀቿ ጌቿክጎ ጌሁ ነቿቻጎረ ዘልሃልፕıክ ጕሁዪፕልዪ.
(Ey varis sesime gel beni kanınla kutsa ve beni bu sefil hayattan kurtar)

Genç kız bu sözcükleri annesinin dünyasındaki kullanılan ve kendisine öğrettiği dile benzeti bu dil sihirli diyar da kullanılan bir dildi.Sihirli diyarı genç kız hep merak etmişti ,ama annesi izin vermemişti tehlikeli demişti , karanlık demişti kız o zamanlar anlam veremezdi küçüktü tehlike ve karanlık kavramlarını bilmezdi ama 7 yaşında büyüdü genç kız, anladı o kavramları.

Genç kız kafasındaki düşünceleri bir kenara itti ve sese kulak verdi, sesin yanına gitti orda sadece bir kolye ve buz tutmuş bir kitap buldu.
Onlara her yaklaştığında ses artıyor ve başını ağrıtıyordu genç kızın.
Genç kız kolyeyi ve kitabı eline aldı onları inceledi kolyeden hala ses geliyordu, genç kız kitabı çantasına kolyeyi ise cebine koydu ve ordan uzaklaştı.

&&&&&

Genç kız eve geldiğinde ilk işi kitabı ve kolyeyi bir yere saklamak oldu bu konuyu annesi ile konuşacaktı ama şimdi konuşamazdı çünkü teyzesi ve kuzeni geliyordu.

Genç kız odasından çıktı ve annesinin yanına gitti, ona kek ve yemek yapımında yardım etti, tam kaşıkları yerleştiriyordu ki kapı çaldı, genç kız koşarak kapının yanına gitti ve kapıyı açtı , kapıyı açar açmaz kuzeni üstüne atlamış ve yere düşmüşlerdi, teyzesi ise ikisinin haline güldü ve annesinin yanına gitti.

Genç kızın annesi iki kuzeni masaya çağırdı, yemekler komik sohbetler ile yendi, yemekler yendikten sonra sıra tatlı servisine geldi genç kız tatlıları verdi ve koltuğa oturdu masanın üstündeki tatlısınız eline aldı bir lokmayı azına atmıştıki kapı birden kırıldı , kırılmanın sesi ile iki anne ayağa kalktı ve çocuklarının önüne geçti .

Genç kızın annesi kuzenini alıp odasına çıkmasını ve önemli eşyaları alıp teyzesinin evine gitmesini söyledi.
Genç kız her ne kadar bunu dinlemek istemesede annesinin bir planı olduğunu ve onları korumak için böyle yaptığını biliyordu, daha fazla beklemeden masanın üstündeki anahtarı aldı ve kuzeninin bileğinden tutu ve odasına çıkardı.

Odasına girer girmez kapıyı iyice kilitledi masasının yanındaki çantasını aldı içine kıyafetlerini, kişisel ihtiyaçlarını ve ormanda bulduğu buz tutmuş kitabı ve kolyeyi koydu. İşi biter bitmez çantayı omzuna attı ,köşede bulunan çekmecesinden 2 çift ayakkabı çıkardı bir çiftini hemen kendisi giyindi, diğer çiftini 'de hayla şaşkın olan kuzenine giydirdi.

Camı açtı, kuzenini cama doğru çekti bir elini kuzeninin sırtına attı ve onu ittirdi ondan sonra kendisi atladı, sert zemine düşmenin acısı ile kuzeni ona döndü.
Kuzeni yeni idrak ediyordu, evde olanları ,genç kız ayağa kalktı ve kuzeninin kolundan tuttu.

Oldukça hızlı bir şekilde eve vardılar genç kız kapıyı anahtarla açtı, kuzeni ile içeriye girdi ikisi hemen odaya girdi , kuzeni bir çanta çıkardı aynı onun gibi giysilerini, kişisel ihtiyaçlarını ve bir iki kitap koydu son olarakta dördü birlikte çekindikleri bir fotoğrafı koydu ve çantayı kapatı.

Evden ikisi hızla çıktı fakat çıkarken ikiside eve doğru gelen karanlık varlıklar gördüler, ikisi her zaman geldikleri fakat sadece kendilerinin bildiği bir orman evine geldiler anahtarla kapıyı açtılar, ikiside omuzlarındaki çantaları yere attılar, ve koltuklara oturdular, ikiside şuan içinde bulundukları tehlikenin farkındaydı ama ya fazla rahat ve umursamazlardı ya da zeki ve soğuk kanlıylıdılar.

Buz tutmuş kitap

Buz tutmuş kitap

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ağaç ev

Ağaç ev

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sihirli Diyarın PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin