CELLAT'IN AĞZINDAN
"Eve geçip soğuk bir duş aldım aklımda hala ceren vardı. Korumalardan onu takip etmesini istemiştim gittiği yerleri öğrenmek için aradan 1-2 saat geçti ve korumalardan biri cerenin dışarı çıktığını söyledi bende direk takıp ettim bir kafede çalışıyordu onu izledim saatlerce . İş çıkışı arkasından gelip beline sarıldım.""İhihhh yaa cellat mal mısın ödümü patlatın hem bir daha karşıma çıkma dememismiydim ben sana"
"Off ceren off"
"Yaa sen benim ailemi öldürdün bu zamana kadar polise bir şey demedigime şükret ve şimdi burdan git"
"Ceren yapma böyle"
"Cellat yeter artık sıkıldım bu konuşmalardan, beni gizlice izlemenden lütfen .ikimiz için de doğru karar bu "
CERENİN AĞZINDAN
"Çok ağır konuşuyordum farkındayım ama artık susmamaliydim çünkü ben sustukça daha da umitleniyordu. Onu kırmak istemezdim ama gerçekten çok sıkılmıştım. Bir şey demeden gözü dolu bir şekilde ordan gitti o günden sonra onu hiç görmedim kendine zarar vereceginden korkuyordum artık neredeyse 1 ay olmuştu abim yurtdışına gitmiş ti işler dolayisiyla . Cellatan neredeyse 1 aydır haber alamiyordum onu tekrar canlı bir şekilde görmek istiyordum ama nasıl...
Bir fikrim yoktu ama eğer başımı belaya sokarsam yanıma geleceğinden ve beni koruyacağı dan emindim tamam işte plan buydu gece bara gidip başımı belaya sokucaktim kulağa çılgınca geliyor. Üstümü değiştirip bara girdim.kombin👉🏻CERENİN AĞZINDAN
"Tamam her şey tamamdı şimdi başımı belaya sokmaliydim karşıda duran adamın gözü hep bendeydi belkide bu benim için bir avantajdı barda birbirimize baktıktan sonra barın karanlık koridorlarından sesizce yürümeye başladım ki o adamda arkamdan geldi sıkıca kolumdan tutu ve beni duvara yasladı. Kokusu midemi bulandirmaya yetmişti.beni zorla öpmeye çalıştı ki bir kol adamı yere itti ve adama sertçe vurmaya başladı . Vuran adam siyah ceket ve kapşonu takılı şekilde birde maskeli biriydi.adam dovulmekten bayilinca maskeli adam bana bakıp durdu bu adam cellat olabilir miydi tam ordan kacicaken kolunu tutum ve maskesini çıkardım o cellati...""C-cellat"
"Ceren"
"Cellat ben çok korktum"
"Korkma bayıldı şimdi bırak ta gidiyim"
"Cellat ben ondan korkmadım ben kendine zarar verdin diye korktum🥺"
*Sustu ve önüne eğildi. Kolunu bıraktım ve yavaş adımlarla sanki ona Gitme dememi beklermiş gibi. Arkasını dönüp bana yaklaştı tekrar. "
"Ş-sey ben sana son kez sarılabilir miyim.*"konuşmasına izin vermeden sıkıca sarıldım onu bende çok özlemiştim .gulumsedigini hissedebiliyorum. birlikte bardan çıktık ve bir taksiyle eve doğru yol aldık yolda göğsüne yatmış uykuya dalmışım."