נ.מ אנבת'
חזרתי מהדייט רטובה מכף רגל ועד ראש (אל תשאלו!) פייפר חייכה אלי חיוך של ניצחון, "איך היה לשיפ החדש של המחנה??" היא הקניטה אותי "יאוו סתמי פייפר סתמי אני עם נשק ביד!" צרחתי עליה "קרה משהו מממ" היא הביטה בציפורנים כיאלו כזה חושבת "...מיוחד?" היא חייכה חיוך שטני "לא!" שקרתי "מה שתגידי" פייפר גלגלה עלי עניים עם עוד חיוך שטני היא שלפה מצלמה (כיאלו דההה אנחנו חצוים אין לנו טלפון) ופתחה בתמונות שצולמו ראיתי גוש שיער שטיפה הסתירה אותי ואת פרסי, הוא ישב עלי ואמממ היינו דיי כיאלו סוג של מממ צמודים... הסתכלתי על קיר ביתן אפרודיטה, שלושה חצוים הדביקו פוסטר ענק עם בדיוק אותה התמונה שפייפר הראתה לי, התמונה נתלתה על כל הדלת שבואו נגיד את זה ככה, קיקולופ יכול לעבור בה עוד ארבעה חצויים תלו אותיות, ניסיתי לקרוא 'אוקי פ' ואז ר' ואמממ ד'? לא ס' ואז אה קל בת' ה',ז',ו',ג' רגע אני מכירה את האות כן ל',ו',ה',ט' נו אני יודעת מה כתוב שמה, כן מאוד קריא של השנה!' חשבתי לעצמי וחיברתי את האותיות 'פרסבת' הזוג הלוהט של השנה' נכתב מעל הדלת באותיות אפורות וירוקות ים 'שיט' מילמלתי לעצמי 'יום אחד אני אהרוג את כל ביתן אפרודיטה!' מילמלתי "אהבת??" פייפר קטעה את מחשבותי שחיוך שטני מרוח לה לאורך כל הפנים "כדאי לך להיזהר פייפר מקליין, אני לא ארחם!!!" צרחתי אליה בעטי בה וברחתי לאגרוף זאוס אדומה מבושה "טוק טוק אפשר להיכנס?" שמעתי קול אומר ודופק על אגרוף זאוס "סתום" לא הבטתי לבדוק מי זה, לא היה לי אכפת הייתי כלכך מובכת אז במקום לבכות ולהראות השפלה, התנהגתי כמו ניקו כעסתי בטירוף הרגשתי נגיעה בכתף שלי מישהו משך אותי אילו ואז ריאתי מה עשה את הטוק טוק פרסי הביט בי "אז עכשיו בגלל שאנחנו ה'זוג הלוהט של השנה' את עושה לי ברוגז?" הוא שאל ושאמר 'הזוג הלוהט של השנה' גילגל עניים כראוי "אולי" מילמלתי משחקת בתלתל שקפץ מהצמה הפרועה "בטוח?" הוא אמר וחייך חיוך שטני כזה, הוא רכן לעברי ואני לא אתאר מעדיפה שאף אחד מהביתן לא יתעניין למה אני מסמיקה שאני כותבת יומן ויציץ לי "נו באמת! זה שטותי!" צעקתי עליו והתנתקתי ממנו, הוא נראה נעלב "טוב אם ככה את חושבת..." הוא מילמל וירד מהסלע "לא לא התכוונתי לזה!, זה היה בסדר!" אוי למה אי אפשר לבטל מילים "ז'א כיאלו לא אכפת לי" מילמלתע אליו, הוא התקרב אל הסלע, "מה יש?" הוא שאל "פשוט השלט..." גימגמתי סמוקה כולי "חוץ מזה ש..." רציתי להגיד את האמת, אני יוצאת עם בן אפולו אחד ממחנה יופטר, קוראים לו ג'ק, אנחנו יוצאים בסתר כי טוב הוא סוג של מחויב למישהי, היא חייבה אותו לצאת איתה והוא לא יכול להיפרד ממנה, כי טוב היא בת הקטה והיא סוג של קיללה אותו, אבל אהבתי את פרסי "מה?" פרסי שאל טיפה נבהל "לא משנה" אמרתי והושטתי לו יד, הוא טיפס על הסלע והתנשקנו "אנבת'?!?!!!" שמעתי צעקה מוכרת התנתקתי מפרסי והסתכלתי לעבר הצעקה מול אגרוף זאוס עמד נער גבוהה עם שיער בלונד כמו השמש מתולתל ועינים ירוקות הוא היה שנתיים מתחתי "אני לא מאמין עליך, אחרי כל מה שעשיתי בשבילך?!?!" הנער אמר "ג'קי זה לא מה שאתה חושב שזה!" צעקתי וירדתי בקפיצה מהסלע עומדת סינטמטרים ספורים מג'ק מביטה לתוך עינו הירוקות "אה כן?!?" הוא צרח "אז תסבירי לי מה זה" הוא צעק "פייפר, אתה יודע, היא לא יודעת עלינו, בעצם, אף אחד לא יודע עלינו, היא הכריחה אותנו!" שאמרתי היא הכריחה אותנו שיקרתי נו טוב! סוג של "אה סליחה בת'" ג'ק התרכך ורכן עלי "אהאמ" שמענו את פרסי "טוב בוא להר" לחשתי לג'ק והלכנו ביחד מחזיקים ידים להר שהשקיף לחוף ג'ק צפה בגלים המתנפצים על החוף בעוד אני בוהה בו, הוא הסתכל עלי בוהה לי בעינים האפורות הו חייך "את יודעת מה אני אוהב בך?" הוא שאל אותי לא הגבתי, רק הסמקתי "הכל" הוא אמר מביט לי בעינים שחיוך מתגנב לשפתיו חייכתי "נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה" שמעתי קהל "בוזזז בוזזזז בוז בוז" הרגשתי כיאלו אנחנו בסרט, יש מתנגדים ויש אוהדים "תעזבי אותו תקומי לפרסי ותנשקי אותו" שמעתי דיבורי הקסמה בקהל אבל אותם חסמו דיבורי הקסמה אחרים "ג'קבת' תנשקי אותו" אוי כמה דיבורי הקסמה "יש לי רעיון!" שמעתי ילדה מהקהל היא הייתה נמוכה, שיער חום דבש גלי אסוף בצמה ועניים ירוקות כהות, כמו אצות, אף סולד וגוף צנום "היייי אני חדשה אל תביטו בי כיאלו נפלתי מהירח! רק הרגע גיליתי שאני חצויה!" היא צרחה "וזה קוללללל" הילדה נראתה בת 8 "ואוו כלכך מוקדם גילתה?!" כל המחנה ליחשש "אוף כל הזמן זה ככה!!! לא אני לא בת 8 אני בת 11!" היא אמרה בהעלבות טוב זה הסביר את... עזבו, מביך "מה הרעיון?" שאלתי את הילדה "הרעיון הוא-" היא נקטעה בגסות על ידי ילד ארס "טוב ילדונת אז מה השם שלך?" הוא שאל בקול ציפצף כזה של ילד קטן "אלי וויקטורן עכשיו אני אמשיך מאיפה שוויקטור פולפי קטע אותי".
בלה בלה בלה אוף עד שכתבתי הכל זה נמחק טא טא טא טו טו טא תחרות אחרות הבנים בטיקו טיקו תחרות נשיקות. פרסי נישק ראשון, אחר כך ג'ק, אין ספק שפרסי ניצח בתחרות הזאת "פרסי לגמרי פרסי" את הלגמרי פרסי לחשתי אבל אז אלי הייתה צריכה סוג של לקרוא לי את המחשבות ולהביך אותי "וואוו ממש אהבת תנשיקה של פרסי אה?!?" "קיצר פרסי ניצח, בואו נחגוג!" אמרה משפפת פרסבת' אחת בעוד משפפי ג'קבת הולכים בעצב לביתנים וגם אני מישהו משך לי ביד וסובב אותי אילו "מה כבר הולכת?? מה עם דיבורים עוד מעט שקיעה, זה רומנטי" הוא גיחך "נו באמת פרסי" אמרתי "בואי לביתן שלי" הוא אמר וצעדנו לביתן מחזיקים ידים, שהגענו לביתן הוא התישב על המיטה התישבתי עליו הוא גיחך "נו היה כיף ל-" "סתום" אמרתי לו ומשכתי את הראש שלו אלי מקרבת את השפתים נרדמתי עליו.אפשר לכתוב אנבת' בלי ה:'?? זה ממש מעצבןן
YOU ARE READING
פרסבת' בהתחלה קצת שונה🤪 **גמור
Randomאזזז, החלטתי שאני אתחיל מחדש את ההיכרות של פרסבת' שלנו, בסיפור הזה אנבת' ביופטר, הרי אני רוצה שהם לא יכירו אחד את השני, דההההה קצת על ג'ק ואלי וויקטורן אלי- אלי היא יתומה אך אחד לא יודע מי ההורה האלוהי שלה היא התגוררה בבית יתומים עד גיל 10 שגרובר הג...