Jak jsem přišla na pokoj, tak tam bylo šest postelí, takže to bude možný, že budeme s těmi holkami na pokoji. Sedla jsem si na dolní patro palandy, a koukala do mobilu. Pak se otevřely dveře od našeho pokoje, a přišly tam holky, se kterými jsme byli ubytovaný. Takže jsem se s nimi přivítala a povídaly jsme si. Pak mi najednou začal zvonit mobil a volala mi mala_lucinca (ma ibff xd p.a.),,Hele, my ještě sedíme ve vlaku, takže nevíme, kdy přesně přijedeme, ale možná tak za hodinu, by jsme měli být už na geeku" ,,Jo, dobře, tak zatím čau" šla jsem se s holkami podívat na pokoj 310, protože jsme ho prej měli mít, ale měli jsme 215, jedna ta spolubydlící tam nahlédla, a říká,,Tam jsou nějací kluci" takže jsme si to rozmyslely, a nešly jsme tam. Takže jsme šly zpátky na pokoj. Pak nás za chvíli volali na večeři, takže jsem opustila pokoj, a šla jsem si stoupnout do řady na véču. Sice se mi absolutně nechtělo, ale tak co no. Na gauči, tam seděl Dejzr, a jak jsem ho uviděla, tak jsem nebyla nějaká taková ta fanynka, že by prostě začla ječet nebo tak, ale prostě jsem byla úplně v chillu. Pak kolem mě, procházel Oly, jeho přítelkyně a Hendys. Hendys do mě trochu žduchnul (ale nebylo to tak, že bych třeba spadla na zem, nebo tak, proste mi jenom žduchnul do ramena :D) no pak jsem si vzala jídlo, a sedla jsem si za tou spolubydlící, a byl tam aj její kámoš. Takže jsme se seznámili, a pohoda, víš co :D. Dojedli jsme večeři, a dali jsme jim talířky k tomu okénku, a zahráli si ping-pong. Pak jsme šli do našeho pokoje, a povídali si. Pak přijeli Pražáci, takže jsme na ne čekali u ping-pong stolu. Pak po několika hodinách se vynorila mala_lucinca takže jsem k ní šla, a obejmula ji, a já čekala že mě obejme taky, ale ona řekla,,A ty jsi jako kdo?" (mela jsem hrozny depression xd) tak jsem jí přestala objímat, a podívala jsem se na ní. A ono ji to došlo, že to jsem já, tak mě taky obejmula, a šly jsme na pokoj. Byly tam už všechny spolubydlící. Pak jsme později šly na večerní nástup. (Nebudu vam tu psat, jak probihal nastup, proste rekla co se smi, nesmi atd.) pak říkala youtubery, a naše příjmení ke kterýmu půjdeme. Já a mala_lucinca jsme byly u Olyho. Takže nás tým šel do baru, a tam jsme se všichni seznámili. Po seznámení jsme šly všichni na pokoj, ale byla jsem tam jen já a Luca. Takže jsem ji předala dárek, ona mě taky, a šla jsem se koupat. Jak jsem se vykoupala, tak tam už byly všechny spolubydlící, takže se šly všechny postupně umýt. Pak byla večerka, no a nás nenapadlo nic jinýho, než hrát karty. Jedna spolubydlící hrát nešla, protože šla spát. No, ale byly jsme prostě potichu a jen si šeptaly, ale on přišel Bageťák (brigadnik xd) no a upozorňoval nás, ať jdeme spát, nebo prostě budeme dřepovat, nebo klikovat. A my že jo, půjdeme. Tak Bageťák nám to sežral a odešel. My jsme samozřejmě nešly spát a dál jsme hrály. Bageťák tam přišel znova, a furt nás upozorňoval, aby jsme prostě šly spát. Tak my jsme opět řekly že jo. Tak zase odešel. Ale my jsme opět hrály dál, a k tomu jsme si rozdělaly brambůrky a Bueno. No, a pak tam Bageťák přišel už po třetí, a kolem šla nějaká vedoucí, a Bageťák na nás bonznul, že děláme bordel, takže nám ta vedoucí dala 1 stoličky. Pak jak jsme stoličku dokončily, tak jsme šly zpátky na pokoj, a už jsme šly spát.