Povzdychla jsem si, zmuchala ten notami popsaný papír a hodila ho přes celý pokoj. V tu chvíli zrovna přišel Dominic a papír ho praštil do obličeje. ,,Čau.. hej." zasmál se a zvednul papír ze země. ,,To je dost dobrý." řekl po chvilce co pročetl text a noty. ,,Díky ale může to být ještě lepší." řekla jsem. Jedna z mých vlastností o které jsem neměla tucha do té doby než jsem začala s hudbou. Perfekcionista. Všechno co dělám v hudbě musí být perfektní. Všechny songy, akordy, noty, tóny prostě všechno. ,,Hele, koukej." řekl, přešel ke mně, popadl tužku a přepsal něco. Na sobě měl to v čem přišel a vlasy mu trčely do všech stran jak byly ještě neučesané. ,,Poslouchej.....
Sweetheart you're the only thing I've got left
Nobody cares... i don't care... but when it comes to you. I'm still hiding in the dark, but who cares.. haha... right?",,'Cause you're my, my, my, my only hope. In the dark world without anything. You're my,my,my, my and mine." zazpívali jsme spolu a usmáli se.
,,Děkujeme za večeři i za přespání." poděkovala paní Harriosonová a usmála se na mamku. S Dominicem jsme si stihli vyměnit telefonní čísla, takže se můžeme psát další písničky.
Hned po tom co odešli jsem si sedla ke kytaře a začala nanovo.
FIX. MY. HEART. I don't want to leave without you but i don't wannna sit here with you. LEAVE. ME. ALONE. That's what you said and i should have listened to you ." zazpívala jsem.Dom: ,,Hejjj. Jak jde písnička?"
Melody: ,,Noo.. začala jsem pracovat na nové."
Dom: ,,Ok tak mi jí zazpívej."*Dom vám volá před Face Time."
,,Čauky." ,,Tak zpívej už." řekl netrpělivě a já mu zazpívala celou písničku.
FIX. MY. HEART. I don't want to leave without you but i don't wannna sit here with you. LEAVE. ME. ALONE. That's what you said and i should have listened to you ."
,,Miluju tvůj hlas." řekl a usmál se
ČTEŠ
Dominic Harrison
Teen FictionMelody je kreativní dívka se spoustu nápadů a plánů. Vše se změní když potká Dominica H. aka. Yungbluda