Selamm!
Bu bölümde şu 'credit' denen şeye değinmek istiyorum.
Bu artık cidden can sıkmaya başladı.
Öncelikle, bölümü şu söyleyeceğim iki cümleye göre değerlendirmenizi istiyorum: bir kitapla benzer konulu başka bir kitap yazdığın için cr vermezsiniz, fakat başka bir kitaptan kendi kitabınıza alıntı vesaire yaparsanız cr verirsiniz.
'bu tema türünü ilk ben kullandım', 'bunu yapmayı ben öğrettim', gibi şeyler söyleyip cr isteyenleri her yerde görmeye başladım artık.
Tema konusundan başlayayım. Örnek olarak russian theme'ları göstereceğim.
Sorduğum soruya dürüstce cevap verin lütfen. Benim kitabımdan önce russian kp kullanan birini gördünüz mü?
Çoğunuz görmemişsinizdir çünkü bu tema şeklini wattpad'de ilk ben kullandım. (başka kimsede görmediğim için söylüyorum.)
Sizce bunun için credit isteyebilir miyim? Elbette isteyemem. Sizin kendi yaptığınız temalar için nasıl credit isteyebilirim ki? Bu aynı karakter adını kullandığımız için cr istemeye benzer.
Credit'i ancak temamdan bir parça kullandığınız zaman isteyebilirim.
Umarım bu konu anlaşılmıştır.
İkinci olarak öğretme konusuna değineceğim.
Üstte gördüğünüz şeriti yapmayı başka hiçbir yerde öğrenemezsiniz. Bu benim kendi kendime ibis'i kurcalarken bulduğum bir yöntem. Bulması çok mu zor? Elbette hayır. Bunu kendi kendine yapan kişiler vardır belki de. Fakat bunu tamamen kendim buldum. Ve kendim bulduğum için istersem bunun için credit isteyebilirim. (aynı şekilde mandala kp ve iris için de)
Ama siz sadece kenarlık yapmayı/png eklemeyi öğretip bunun için cr isteyemezsiniz.
Bunu herkes Picsart'ı kurcalarsa bulabilirsiniz. Siz sadece yardım etmiş oluyorsunuz. Bakın yardım ediyorsunuz diyorum. Yardım ettiğiniz kişiden neden cr istersiniz ki? Öğretmenler öğrencilerine büyük sınavlara girerken isimlerini yazmaları istiyor mu?
Bir şeylerin bokunu çıkarmayın artık, can sıktınız.
Hatta o kadar sıktınız ki bu saatlerde üzerinde pireler uçuşturan bana bu bölümü yazdırdınız.
Anlamadığınız yerleri sorun, anlatayım, olay bitsin.
Güzel geceler dilerim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Icon and Edit Help┋By Jupiter
Phi Hư CấuSorduğunuz soruları, yapamadığınız veya anlamadığınız yerleri anlatacağım. Icon help ©Roselifsu Edit help ©BCha_min Icon opinions ©Miagapi