DEMİ LOVATO

917 27 4
                                    

Demetria Devonne "Demi" Lovato 20 Ağustos 1992 yili dogdu bir Amerikalı şarkıcı-söz yazarı , müzisyen , aktris , ve anti-zorbalık sözcüsü . O da hayır işleri ve çeşitli aracılığıyla hayırsever faaliyetlerine katılır , sosyal ve çevresel nedenler. Lovato en eski roller Angela dahil Barney & Friends2008 film oynadığı bir döküm üyesi olarak öne yükselen önce Camp rock. 2009 yılında, Lovato kendi televizyon sitcom, alınan Sonny with a Chanceve filmde oynadığı dökme üyesiydi Prenses Koruma Programı .

Lovato adlı ilk stüdyo albümü, Unutmayın , 23 Eylül 2008 tarihinde yayımlanmıştır. Bu iki numaradan giriş yaptı Billboard 200 ilk haftasında 89.000 kopya satarak. O zamandan beri, bir kazanç, 500.000 kopya üzerinde sevk etmiştir Altın ABD'de sertifikasyon İkinci albümü, Here We Go Again , oldu 21 Temmuz 2009 tarihinde yayımlanmıştır.Albümü bir numaradan giriş yaptı Billboard ilk haftasında 108,000 kopya satarak, 200. Lovato üçüncü stüdyo albümü, Unutulmayan , 20 Eylül 2011 tarihinde yayımlanan ve numara giriş yaptı dört Billboard 200. O dördüncü stüdyo albümü üzerinde çalışıyor. 2012 yılında, Lovato bir yargıç olarak işe alındı ​​ikinci sezonu bir Amerikan versiyonu ve X Factor . Lovato doğdu Albuquerque , New Mexico 20 Ağustos 1992 tarihinde, ve büyüyen Dallas , Teksas. O Dianna Hart de la Garza (Dianna Lee Smith doğar) ve Patrick Martin Lovato kızıdır.Onun soy içerir İrlanda , İtalyan , Meksika ve İngilizce kökleri.O, bir ablası, Dallas Lovato ve bir genç var üvey kız kardeşi , Madison de la Garza annesinin gelen, yeniden evlilik. Annesi oldu Dallas Cowboys amigo ve country müzik sanatçısı.Lovato on yaşında yedi ve gitar yaşında piyano çalmaya başladı O da dans dersleri alarak oyunculuğa başlayan sınıfları bu yaş civarında.

DEMİ LOVATOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin