Isac: Nøttebrune øyne, mørke blondt hår, 180 cm høy, ganske tynn (ikke sixpack), snill mot vennene sine, middels karakterer, morsom og blir kalt "Ikke".
Lasse: Blåe øyne, blondt hår, 178 cm høy, snill mot vennene sine, middels karakterer og morsom
Daniel: Brune øyne, svart hår, 179 cm høy, snill mot vennene sine, middels karakterer, morsom og blir kalt "Danu".
Emilie: Brune øyne, blondt hår, 168 cm høy, snill mot vennene sine, topp karakterer, morsom og blir kalt "Emmi".
----------------------------------
Isac's P.O.V
Jeg sto å så på den nye skolen. Det var ingen her. Jeg sukket for meg selv før jeg åpnet døra. Oh shit! Dette kommer til å ta lengere tid enn jeg trodde. Det er fullt av dører i gangen. Og de var helt prikk like. Jeg tok forsiktig noen skritt frem inn i den nye skolen. Jeg prøvde og se etter døren som kunne være til rektors kontor. Jeg gikk og så på de forskjellige dørene. Det er helt umulig, de er jo helt like.
Plutselig hørte jeg at en dør åpnet seg like bak meg, og ut av rommet kom en litt mørkhudet gutt på min alder.
"Hei!" sa han og så bort på meg.
"Hei!" svarte jeg kort tilbake.
"Jeg er Daniel, men bare kall meg Danu." sa han og rakte frem hånden.
"Isac" sa jeg og tok i mot hånden.
"Du må være den nye gutten, eller hva?" spurte han med et spørrende utrykk i ansiktet.
"Ja, det er nok meg" svarte jeg.
"Så hva gjør du her ute i gangen?" spurte han og så seg rundt.
"Jeg lette etter rektors kontor, men det er ikke akuratt så lett å finne frem." sa jeg og så meg rundt.
"Hehe, skjønner deg godt der. Det er der borte." sa han og pekte på en dør helt borterst i gangen.
"Takk!" sa jeg og begynte og gå mot der han hadde pekt.
"Bare hyggelig bro, ses senere!" sa han og gikk tilbake hvor han kom ut fra.
"Ja, ses!" sa jeg og vinket til han.
Jeg gikk videre mot døren. Jeg tok tak i håndtaket og åpnet døren sakte men sikkert.
--------------------------------
Hei! Dette er vår første del på vår første historie, vi håper dere liker den og at dere vil lese denne boken. Om dere har noen spørsmål så bare legg igjen en kommentar så skal vi svare så fort som mulig!
Vote og kommenter for mer!❤
YOU ARE READING
The bad boy and the bitch
FanfictionIsac begynner på en ny skole og blir med i en bad boy-gjeng. Det skjer mye forskjellig i det han blir bad boy og han havner etter hvert i store problemer. Hvordan vil dette gå og klarer han og komme seg ut av de store problemene sine? Les da vel...