~1905 ~
—Ia-l fiule....ia-l pe fratele tău și fugiți, femeia a suflat stins și cu lacrimi în ochi în timp ce își întindea brațele slabe și palide spre fiul ei de sase ani.
—Mamă... De ce mi-l dai mie? băiatul a întrebat speriat, glasul său fiind tremurat.
—Fugi... Fugi și nu te uita înapoi! Protejează-l pe fratele tău cu orice preț. Protejează-l de El, de Alpha-ul cu ochii roșii, femeia mârâie când auzi pași și strigate venite din holul lung de la intrarea în castel.
—Voi. .. Voi avea! Va voi face mândrie pe tine și pe tata.
Cuvintele slabe și fără vlagă ieșite din gurița micuțului îi rupea inima femeii, făcând-o să zâmbească slab cu mândrie ca a îndeplinit datoria dată de regina și de rege.
—Ai făcut-o deja, șopti stins, acum fugi!
Băiatul o priva cu tristețe, până când un lup alb apare și îl ia pe el și fratele său de doar 2 luni adormit.
—Ai grija de el, femeia șopti stins cu pleoapele aproape sinse, ei au rugat asta!
—El este...Ultimul Omega.* după 10 minute*
—Lord Black! Strigă un vraci către stăpânul său să-l facă atent.
—L-ai găsit? Unde este? Întreba acesta disperat.
—Nu, am dat doar de simpla menajeră, nicio urmă de rege sau regină.
—Eu am întrebat de el, nu de rege sau regină, tipă Alpha-ul cu ochii roșii deja nervos.
—N-nu, au ieșit de mult din tărâmul Azaghill.
—În ce parte au luat-o? întreba Lordul.
—Tărâmul muritorilor, șopti vraciul încet.
—Acestea fiind spuse ne-am despărțit bujos, spuse Alpha-ul zâmbind aplecându-se spre menajera luând o șuviță de păr între degete și cu cealaltă mână atingând buzele vineți ale femeii moarte.
Ne vom revedea noi, să crești frumos pentru mine!
—Lord Black... vraciul șopti stins către stăpânul său, vi s-a dus ultima șansă, el deja a plecat, ce vom face? Întreba fără urmă de speranță către misteriosul Alpha ce era pe moarte.
—Nu s-a terminat încă, nu este totul pierdut Miller, până la urmă voi avea un urmaș. Spuse acesta zâmbind într-un fel victorios.Am revenit! Sper ca nu am lipsit mult! Va mulțumesc de așteptare, voi încerca să scriu des, dar în perioada asta am și bacul, deci vedem... 🖤🖤🖤🖤🖤
CITEȘTI
The last Omega [VKook]
WerewolfKim Taehyung, un Omenga de doar 18 ani, care trăiește împreună cu fratele său Baekyun și cu membri haitei EXO. Fiind ultimul Omega, multe haite îl vor ca Luna lor sau pentru scopuri malefice, iar întreaga haită simt nevoia de-al proteja și cu toa...