yeni kitabıma hoş geldiniz, başlamadan önce başladığınız tarihi yazabilir misiniz?.
.
.
.
.
.neden sen değil de ben öldüm?
amacım bu değildi.
ben ölmek istemiyordum.
bir kere ölmekten korkardım ben!?peki neden yaptım bunu senin için?
ben ölmek istemiyordum.
daha yapacaklarım vardı.ben ölü olmamalıydım, sen olmalıydın.
ben... neden araya girdim?
neden...
NEDEN!
.
.
.
.
.
."tahmin edeyim aynı rüyayı tekrardan gördün değil mi?"
sai defalarca dinlediği rüyayı yine dinlemekteydi sasuke tarafından.
sasuke önüne gelen saçlarını parmaklarıyla oynarken kara kara düşünmekteydi.
dirseğini yasladığı sırasında kalem ve kağıt da bulunuyordu.
rüyasındakileri unutmadan kağıda aktarmaya uğraşıyordu.
tabii bu fazlasıyla zordu. çünkü sasuke uyanır uyanmaz yarım yamalak gördüğü görüntü, hafızasından siliniyordu.zar zor bazı kısımları hatırlayıp, kâğıda not ediyordu.
şu ana kadar elde edebildiği tutarlı bir bilgi yoktu.
kendisini sürekli ölümüyle suçlayan ses,
parlak mavi gözler ve sarı saçlar...saçlarını son gördüğü rüyada fark etti.
sasuje son rüyasında artık sesin kaynağına korkusuzca yaklaşmaya çalışmış,
siyah boşlukta yankılanan sese doğru ilerlemişti.(y.n: yanlış yazdım diye dalga konusu olmuşum ama düzeltmeyeceğim🙂.)
boşlukta nereye bastığını bilmeksizin ilerlerken, yavaş yavaş yaklaştığı aydınlık onu karmaşıklıklardan kurtaracak hissi uyandırıyordu.
aydınlığın arasına karışmış kendisine sırtını dönmüş kişinin, yanına geldiğinde bağırmayı kesmesiyle durdu sasuke.
o an biraz daha yaklaşabilseydi durmak yerine,
aklındaki soru işaretlerinin bazılarına yanıt bulabilirdi.fakat durdu. durdu ve sadece ensesine gelen sarı saçlarına bakabildi.
son rüyası böylece sonlandı.
saçlarıyla oynamayı bırakıp, elindeki kağıdı aldı sasuke.
tıkandığı noktadaydı.
gerçekliğe ulaşması için uzattığı halatın, düğümüne denk gelmiş gibiydi.
ilerleyemiyordu ama halatı da geri çekmekten kaçınıyordu.
eskiden görmemeyi dilediği rüyayı, simdi görmek için can atıyordu.
sırf düğümden kurtulmak ve o kişiyi bulmak adına.
sai sasuke'nin omzuna dokundu.
sasuke'yi irkilmesine sebep de olsa kendisine odaklanmasını sağlamıştı."duydun mu beni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me' (𝓉𝒶𝓂𝒶𝓂𝓁𝒶𝓃𝒹𝚤)
Random-narusasu/sasunaru- 𝒔𝒂𝒔𝒖𝒌𝒆, 𝒓𝒆𝒔𝒊𝒎 𝒇𝒂𝒌𝒖̈𝒍𝒕𝒆𝒔𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒐𝒌𝒖𝒚𝒂𝒏 𝒃𝒊𝒓 𝒐̈𝒈̆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒊𝒅𝒊𝒓. 𝒔𝒐𝒏 𝒈𝒖̈𝒏𝒍𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒓𝒖̈𝒚𝒂𝒍𝒂𝒓𝜾𝒏𝒅𝒂 𝒈𝒐̈𝒓𝒅𝒖̈𝒈̆𝒖̈, 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒊 𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒖̈𝒚𝒍𝒆 𝒔𝒖𝒄̧𝒍𝒂𝒚𝜾𝒑 𝒅𝒖𝒓𝒂...