𓃱

1.3K 139 283
                                    

(y.n: medyadaki karakter benim😡🐥)

sasuke ayakta durmuş, tuvaline bakıyordu.
daha doğrusu önündeki tuvali git gide karmaşık hale getirişini izliyordu.

ilk başta verdiği karardan caymak üzereydi.

hangi rüyayı ne zaman gördüğünü hatırlayamadığından tuvale sürekli bir şeyler ekliyor, çıkarıyordu.

kırmızı boyaya batırdı fırçasını, baştan aşağıya düşen gül yapraklarını çizmeye başladı.

geceden kalma bitkinliğin yanında hafif de sabırsızlık vardı üzerinde.

bir an önce naruto'yla buluşmayı istiyordu.

geceleyin uzun uzun mesajlaşmış olsalar da, merak ettiği bazı noktalar vardı.

rüyasını net öğrenmeliydi.

ama bir yandan da sasuke bu konuya kafasını yormanın kendisini içten içe tükettiğini düşünüyordu.

tüm rüyalarını sai'nin dediği gibi rüya diye geçiştirmesinin kendisi için daha iyi gelebilirdi.

fakat bu tüm yaşadıkları, gördüğü rüyalar sonrasında naruto'nun da aynılarını görmeye başlaması ...

   nasıl sadece bilinçaltının bir oyunu olabilirdi ki?

aklı almıyordu.

her şeyden vazgeçmesi yeterliyken neden ısrarla diplere iniyordu?

vücudunun çoğunu batırmıştı.
üstelik naruto'yu da kendiyle birlikte sürüklüyordu.

sasuke güllere istediği tonu verebilmek adına koyu kırmızı renkle geçişler yaptı.

sonra eline ince bir fırça aldı, beyaz boyaya batırdı.

bu beyaz boyayla, gül yapraklarının üzerine minik parıldamaları andıracak çizikler attı.

sai sasuke'nin tuvaline odaklanırken pek konuşmadığını bilirdi ama bugün her zamankinden daha sessiz bulmuştu sasuke'yi.

ona laf atmak için tuvalini eline alıp, sasuke'ye gösterdi.

" nasıl olmuş? "

sasuke sai'nin tuvalini süzdü. süzmesine süzse de konuyu yine aynı yere getirerek, dün gece yaşadıklarından bahsetti sai'ye.

" naruto'da rüyasında benim öldüğümü görmüş."

sai'nin gülen yüzü asıldı.

" buna yorumun ne peki sai?"

sai elindeki tuvali tekrar şövalesine koydu.
ilk sessiz kalsa da sonra cevap verdi.

" birbirinizi etkilemiş olmanız gayet normal. ona anlattığın için onunda aklında kalmış olabilir."

" garip bulmuyor musun yaşadıklarımı?"

sai sanki içine atıyormuşcasına bir anda patladı sasuke'ye.

" garip bulduğum şey yaşadıkların değil sasuke... davranışların.  rüyaların hiçbir anlamı yok. bu sadece beynimizin minik oyunları. ne diye sorgulayıp duruyorsun?! kendine zarar verdiğinin farkında değil misin?"

sasuke gözlerini kocaman açmıştı.

sai ilk defa bu kadar ciddi ve sinirli görünüyordu.

cry for me'  (𝓉𝒶𝓂𝒶𝓂𝓁𝒶𝓃𝒹𝚤)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin