YouTube

593 33 6
                                    

Bloom:

Kızlarla oturmuş yemek yiyiyorduk.

Mia"bana bir tost daha verin"diyordu.

Helen"yok ya beş tane tost yedin zaten"dedi.

Mia"sen benim lokmalarımımı sayıyorsun".

Helen"senin lokmalarını saymak mümkünmü"dediyinde hepimiz güldük.Ama Mia gülmüyordu,yüzü kızarmışdı.Mia"birinin kişiliyini sorgulamak

hiç hoş degil" dedi ve evinin qarajına doğru ilerledi.

David(Mianın kardeşi):

Yine qarajda stand upla ilgili bir video çekiyordum.Kameranın kayıt düymesine basdım ve

annem"oğlum kalk bana yardım et"dedi.

"offfffffffffffff tamam anne"dedim ve annemin yanına gitdim.

Helen:

Benim yaptıgım hiç hoş deyildi biliyorum.Biz onun yanına gittiyimizde koltukta oturmuş eliyle ritm tutuyordu.Sellyse bu ritmle şarkı mırıldanıyordu,Bloomsa beatbox yapmaya başladı,bense kendimi kaptırıp eko yapıyordum,Alex yüksek sesle şarkıyı söylemeye başladı.Bizde ona ayak uydurmaya çalısıyorduk.Mia koltuğun yanındakı gitarı alıp çalmaya başladı.Şarkı bittiyınde hepimiz koltuğa yığıldık.

Ben Miaya bakıb 'özür dilerim ben öyle demek istemedim barışdıkmı'

dediyimde kafasını olumlu anlamda salladı ve bana sarıldı.Selly'bir şeymi yanıyor'dediyinde

Alex gözlerini pörtletmiş bize baktı'EYVAH KEKİM!!!!!!!!!!!!!!!!!'dedi

koşarak mutfağa doğru gitdik.

David:

İşimi bitirdim ve kameranın yanına ilerledim.Hayır yaaa kamerayı durdurmayı unutmuşum.Videoyu silecekken elim oynat düymesine deydi.Boş verib silecekken videoda Mianın koltuğa oturduğunu gördüm,dayanamayıp sonuna kadar izledim.İşte bu! Aklıma bir fikir geldi.Hemen odama ilerleyip bilgisayarımı açdım,videouyu bilgisayarıma indirdim,YouTube girdim ve videouyu YouTube koydum.KIZLAR ÇOK ŞAŞIRACAKLAR (:D)

Mia:

Yatağımdan kalktığımda saate baktım."AMAN TANRIM! okula geç kaldım"Hemen dolabıma ilerleyip bir cin kot,üzerine çizgili bir gömlek giydim.Çantamı alıp hemen aşağıya indim,askılıktan montumu alıp giydim.Ayağıma botlarımı geçirdim,kapıyı açıp anneme "ben gidiyorum"dedim,sonra arabama ilerledim.Okula vardığımda kızlarda benim gibi gecikmişlerdi.

Selly:

Kızlarla okulun kapısını açtığımızda zil çaldı.Tabikide teneffüs zili.Okuldakı çocuklar bize garip-garip bakıyorlardı, yanımıza gelip kağıtları bize uzatdılar ve "imzalarmısınız"dediler.Biz şaşkınlıkla bir-birimize bakıyorduk.Bir kız elinde telefonu göstererek"s-si-siz o-on-onlarsınız"dediyinde telefona baktık,AMAN TANRIM! Bunlar bizdik.Hemen okulun bahçesine çıkıp,Mianın arabasına bindik.Mianın evine vardığımızda içeri geçtik,David television izliyordu.

Mia"abi biz-"

David"biliyorum"dedi ve televisionu gösterdi.

Hepimiz televisiona baktığımızda televisiondakı kadın"dün yayınlanan bu video reyting rekordları kırdı"dedi.

one direction & one wayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin