Time skip
San Ti pov :
Me : fuhh!! Bosanlah kelas cikgu Mamat, tu.. Aishhehh.. Heh guys sa- *terjatuh and toleh kdepan ternampak Mina dan tiga orang beruk lena dan sena* Weyhhg gondol kau tak nampak jalan ke uhhhggg!!
Mina: sorry Slut i tak nampak u lahh, patutlah Hyunjin oppa benci dengan u danlah muka u nih memang tak cantik langsunglah memang secucuk dengan budak gelad-*Pap* (muka Mina ditampar dengan kuat oleh Everlyn )
Lena &Sena : oh my god *tersengih sengih nak ketawa*
Everlyn : Oooo kau pula apa kurangnya dengan budak geladang dahlah duduk menumpang keluarga orang, ehh sedar sikit ehhg kau tahu tak san ti tu sapa!! Ehh kau ingat kami tak tahu ke yang engkau tu asyik nak rampas suami orang dahlah mata duit!! Oohh siapa yang Melacur dekat Club 5 Bintang tu ehh kalau bukan ehh nama pelacur dia apa ehh uhhh helena aka anak Mr. Seo omggg tak malu ehh perasaan gila kalau kau nak tahu san ti tulah yang anak Ceo yang no. 1 kaya dekat seoul nihh jangan nak berangan PARK MINA anak kepada banduan *smirk* betul kan lena, sena?
Lena & Sena : haahlah unnie, dia selalu mengugut kami berdua.
Mina : *tersengih+marah +menangis* k-kaau o-r-rangg tahu macam mana? Haahhhh I HATE U SAN TIII INI SEMUA SEBABB U, U INGAT EHH, i TAKKAN MELEPASKAN HYUNJIN OPPPAAAAA!! *nangis sambil lari lap hingus*
*Tanpa mereka sedar Hyunjin dan straykids mengetahui segalanya tentang Mina yang gold digger itu*
Me : fuhh Thanks korang sebab tolong saya menangani masalah si gondol tu aishh..
Twins(lena & sena) : Welcome unnie.. Kami sudah meluat dijadikan toy dia untuk membuli orang, kami bukan orang suruhan dia.
Sena : u-nnnie, kami nak minta maaf setelah apa yang kami buat selama ini dengan unnie *rasa menyesal*
Lena : haah, maafkan kami unnie *bow tiga kali*
Me : ehh tak mengapa babyyy saya tahu itu bukan kehendak kamu berdua, bangunlah jangan macam ini*mengusap rambut Sena & lena*
Lena : boleh kalau kami nak masuk group nih kami takda sapa ² sudah.
Everlyn : boleh saja sayang don't worry kami nih bukan orang jahat *wink*
Sena : my hearteu*acah ii nak pengsan*
San Ti , lena dan everlyn pun tergelak dengan perbuatan sena itu.
Everlyn : Ada Ada sajalah kau nih Sena.. *geleng-geleng kepala*
Sena & Lena: ermm.. Kami pergi dulu, Bye SanTi unnie and Everlyn unnie.. Jumpa esok *peluk SanTi Dan Everlyn*
SanTi&Everlyn : bye!!
Mina POV
Ohhh, kau jangan harap kau dapat memiliki Hyunjin oppa.. Heheh.. Watch out San Ti.. I pastikan u takkan ambil Hyunjin Dari i *Smirk*
End of Mina POV
Stray kids POV
Felix : Yaghhh Hyunggg jangan ambil sausage sayaaa yahhh!! Lee know hyunggggggggg
Leeknow : plurrrrr*jelirkan lidah* ughh *pegang bontot * yahh, Kenapa awak tedang bontot Hyungggg haahh tupai!!
Jisung : hahahahahah padam muka siapa suruh kau buli my baby Felix *buat ii nangis*
Leeknow ; kangg aku bakar kau jadi tupai bakar nak ehhh *dengan selamba badaknya dia menayangkan mimik muka senyuman sinisnya*
jisung : * mengaru kepalanya yang tak gatal * ermmm hehheh hyung saya tak masuk list ehhh hrhrhrh itu hanya kau dan felix jerrr yang punya cerita . * pecut dan terus berlari dengan sepantasnya meninggalkan felix dan leeknow kerana takut dengan renungan daripada leeknow*
leeknow: BODOH PUNYA ANAK HANNN !!!!! BERANI EHHH KAU LARI MACAM TU!!!! SELAMBA BADAK KAU JERRRRR SINI KAUUU TUPAI TANAHHH NAHHHH MAKAN PANAHAN TERKUAT SELIPAR AKU NIHHHH *membaling kasutnya tetapi sayangnya tak terkena pada si tupai tetapi terkena pada si ketua lalu leeknow merasakan bulu romanya meremang kerana takut akan dimarahi oleh sang kangaru itu .
bangchan : aduh woiiii !!!! apa baling - baling kasut nihhh kang aku terjang mukaaa korang pakai spatula nihh uhhh nahhh ehhhh !!!! * sambil menayangkan spatula dengan membuat gaya ingin menerjang muka orang* nahhh ehh ????
leeknoww: err- eh tak nak hyunggg sumpahhh saya tak sengaja tadi hyunggg , sebenarnya saya nak baling kasut tu pada jisung tapi tak sangka terkena kat hyung .. sorry yha hyung saya betul-betul tak sengaja .
bangchan ; btw saya nak korang tolong panggilkan jisung dan kemaskan meja makan untuk kita semua sebelum lauk-lauk ini masak dan siap untuk dihidangkan . FAHAM !!! NOWWWW !!!
STARYKIDS : AYE CAPTAIN !!
bangchan : captain kepala tenok korangg .
I. N : Hyunggg, Bangchan Hyung suruh, hyung menyediakan meja untuk makan malam. *memberitahu Han*
Jisung: okayy, nanti aku turun ishh.
hii korangggg , saya ingin meminta maaf kerana cerita lama sudah hiatus , saya janji saya akan cuba sedya upaya untuk menulis cerita ini jikalau saya mempunyai masa lapang . saya akan updated part yang seterusnya apabila saya ada freetime saya harap anda semua faham . saya sangat busy dengan kerja sekolah dan sebagainya..thanks for read my stories and keep readinggg ! hope that you can wait for the next part !!!!! tadaaaaaaa see you guys next time !!!!
YOU ARE READING
My Enemy To My Husband [HWANG HYUNJIN FF]
Short StoryMengisahkan seorang Namja Dan yeoja Yang saling membenci diri sendiri dan sehinggalah mereka terperangkap dalam satu plan Kahwin paksa yang dirancang oleh ibu bapa mereka untuk kebaikan Syarikat tersebut.. dan adakah mereka terus bermusuh ataupun...