Amikor....

186 4 0
                                    

Amikor a négy fal között vagytok a párotokkal és valaki elszellenti magát

Namjoon

Épp egy porcelán boltba vagytok, ugyanis Joonie anyukájának néztek ajándékot. Nos van az a mondat ami Namjoonra is igaz. Elefánt a porcelán boltban... Mint kiderült a gyomrod nem igazán bírta a reggeli csípős paprikát a sok szendviccsel és hírtelen görcsölni kezdtél, mint mikor a havid első napján vagy. Ami most azért nem lehetne, mert egy hete már túl vagy azon is, szerencsére. Nos tudtad, hogy ennek csak a gázok kimenetele tud véget vettni, ezért mikor láttad, hogy a bolti eladó eltűnik a raktárba ugyanis kinéztétek a vázát a könyvből, csak az a raktárba volt. Alkalmat ragadva engedted ki a nemes gázt, viszont párod annyira hírtelen fogadta ezt a dologot, hogy kiejtette a kezében lévő hollóházi dísztárgyat. Ami hatalmas hanggal tört össze a csempém, viszont szerencsére nem esett senkinek se baja. Erre a hangra a bolti eladó persze kirohant a raktárból kezébe azzal a tárgyal amit kinéztetek, de mint kiderült ő is ugyan olyan béna, mint Nam és eléggé fájdalmasan terült el hátán a frissen felmosott kövön és távol tőle tört szét a váza ami még a kezébe volt pár másodpercel ezelőtt. Mivel mindenki eltört valamit, valahogy megtudtátok beszélni ezt az egészet. Amit Joonie eltört annak a felét kifizettétek, ugyanis a csávón látszódott, hogy érez valami szagot ami az orrának nem tetszik és gondoltátok gyorsan megakar szabadulni tőletek, mellete néztetek más ajándékot párod anyukájának, cserébe arra kaptatok kedvezményt az incidens miatt. Egészen jól megúsztátok.

Jin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin

Egyik kedvenc programotokat végeztétek. Jin főzött te meg lábalatt voltál, valamikor szószerint, de valamikor csak fecsegtél neki, bóbokkal szórtad el, viccelődtél vele, aminek nem mindig volt jó eredménye. Múltkor például majdnem bezárt a spájzba véletlenül, annyira elvontad a figyelmét a főzéstől, hogy kapkodott és nem vette észre, hogy oda is követed. Párodat eléggé lefoglalta a leves kavargatás. Figyelted oldalról az arcát, hogy mit reagál a vicces történetedre, miképp hogyan lökött le barátnőd egyben padtársad a székről óra közben. Észlelve, hogy nem figyel rád, engedtél el egy nagyobb galambot. Erre persze rád kapja tekintetét, amit te ilyedt fejjel reagálsz le, mit fog ehhez szólni. Ámde párod kis sok után elnevette magát, és derekadnál fogva húzott magához .

-Az én kis büdösbogaram!- nyom puszit fejed búbjára, amit egy műdurcival jeleztél vissza, hogy bizony nem tetszik ez a becenév, de pár perc múlva te is elneveted magad és ugyanúgy folytatjátok a főzést. Te zargatod, ő csinálja.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bts ReakciókWhere stories live. Discover now