Amikor nagybevásárlást tartotok
Namjoon
Nálatok ez sose volt probléma. Namjoon mindig felírta, hogy mi hiányzik, így a bevásárlólistát elkérve tőle engedted utjára a férfi osztályra. Miután valaki végzet egyből hívta a másikat, hogy merre van, mert ő kész van, vsgy segítség kéne. Mikor találkoztok, észre veszed, hogy Nam a háta mögött rejteget valamit, majd próbálja észrevétlenül berakni a kosárba azt a tárgyat.
-Joonie mi az?- kutatsz a tárgy után, amit kivéve, nézegeted a doboz leírását. Fülhalgató....
-Namjoon megint tönkrement a fülesed?- sóhajtasz fel rá nézve.
-Kimondta, hogy az enyém ment tönkre?- néz rám sunyi mosollyal, majd rohan a bevásárlókocsiért, hogy engesztelésül ő tollja az igen nehéz kosarat.
-YAH! NAMJOON!- üvőltesz párod után. Ezzel magadra vonva pár vásárló figyelmét. Beérve barátodat a kasszánál, vesz le egy dobozt a szalag melletti polcról.
-Ezt engesztelés képp este kipróbáljuk.- suttogja füledbe majd egy puszit nyomott oda. Zavartan nézted, hogy egy csomag gumit rak a fekete anyagra.
Jin
Pároddal nem volt teljesen nehéz vásárolni. Mivel egy igazi könyhatündér inkább ő dobált a kosárba. Szeret főzni, amit le se tudna tagadni. Ugyanis minden hónapvégén egy Bangtan Family összejövetelt csináltok a kertben, és akkor Jin minden finomságot csinál a tüzön.
Sose bántad ezeket a hétvégi készülődéseket, legalább addig is együtt voltatok. Jinci a legtöbb rózsaszín tárgyat beledobálta a kosárba. Főleg, ha valamiből kellett választani és színekbe volt csak különböző.
-Jin biztos szükség lesz ennyi mindenre?- érdeklődsz. Hisz ennyi kaja egy egész hadseregnek elég lenne.
-A srácok hozzák a piciket! Na ná, hogy kell ennyi kaja!- néz rád a telepakolt kosár mögül.
-Jin, a gyerekek nem esznek annyit, mint te vagy a srácok. Nem kell mindenből triplán főznöd, csak egy picit többet.- győzöd meg párod, mire pár rament vissza rak a polcra, de azt is picit puffogva teszi meg.
-Plusz felnőttek. A lányok házitündéreskednek nekik ha kell. Már nem gyerekek JinEomma.- becézted utált nevén, ami után mindig csak csúnyán nézet rád, de legalább nem mond fáraztó vicceket egésznap. Persze amikor már hiányzott nevetős lénye, vissza hoztad a durcizók világából egy kis szeretgetéssel.
YOU ARE READING
Bts Reakciók
FanfictionSzia te idetévedt lélek! A reakciók az én drogos elmémnek köszönhetően születtek. Na meg segített az is, hogy barátnőmmel feszt ilyeneken beszélünk. Lehet kérni, akár privátban, akár egy rész alá. Fantáziát bátran eresszetek, hisz én is ezt fogom...