Ik zag dat het niet klopte, het was een man in het zwart gekleed niet die wat dieven aan hebben maar een sexy pak. Ik bleef dus kijken staren dus. toen op een gevemoment hij keek om zich heen of iemand hem aanstaarde. En toen hij rechts streks in mijn ogen keek, ik voelde me opeens aangetrokken door hem er spoelde door me lichaam iets wat ik nooit voelde heel apart. Ik
waakte uit me droom heel raar ik schudde mijn hoofd dat was niet normaal. Toen ik terug keek was hij weg, dat was echt wow. Het bleef maar in mijn gedachten ik kon de hele nacht niet slapen, ze ogen ik bleef ze maar voor me zien mooi licht groen met blauw der in, hij leek op een half Italiaan Spanjaard.
De volgende ochtend ik werd wakker als een zombie. Even me spullen pakken om te douchen, kleren pakken en nu de douche in. Aahh douchen helpt om te rusten. Ik zie die man weer voor me met ze ogen die je laten verlangen naar alles, wow ik heb gedachten van een man die ik niet eens ken. Ik loop de keuken in en zie me broer en me zusje rustig aan het lunchen. "Heey zus lekker geslapen"zei liane."Hmm soort van ja jullie"zei ik. "Jaa na een kater van hier tot Tokyo "zei Lucas. "Haha ja ik weet het"zei ik."Nou wat gaan we doen vandaag"zei liane."Ik weet niet liane, misschien thuis een beetje relaxen"zeg ik. "Kan ook"zei liane,"Ik weet niet zo een vriend komt zo langs"zegt Lucas."so mogen we niet blijven of zo"zeg ik."Nee ik zeg niet dat jullie niet mogen blijven jullie zijn me familie die ik nog heb me kleine zusje kom hier ik wil een knuffel, nee ga weg Lucas wil geen knuffel."Lucas ga weg nee wil geen knuffel"zeg ik."Okay okay geen knuffel dan haha was maar een grap maar wat ik zei is waar"Zegt Lucas."Ja dat is waar groepsknuffel"zeg ik."Jaa kom op"zegt liane.Na de groepsknuffel gaat iedereen ze eigen weg, liane gaat naar haar kamer ja mijn broer heeft ook voor ons kamers ingebouwd. Ik ga naar mijn kamer Lucas kijkt tv zoals altijd. Na een paar uur tring tring de bel gaat zeker de vriend van mijn broer. Hey Leo hoe gaat het hoor ik Lucas zeggen, hey gaat goed met Lucas hoor ik die Leo zeggen. Hij heeft best wel een lage stem. Ik loop de woonkamer binnen en zie drie mannen met een zwarte pak zitten, en ze kijken me allemaal aan ik wordt in een keer rood. "Hmm hallo ik ben Sofia ik ben de zusje van Lucas hoe gaat het er mee"zeg ik. Jaa gaat goed jaa zeiden ze bijna in koor. Alleen eentje bleef me lang aan kijken voelde me wel een beetje ongemakkelijk. En Lucas had het denk ik in de gaten,"huh ben zo terug Sofia even mee graag"zei Lucas,"ja tuurlijk"zeg ik. "Wat is er"zeg ik. "Zag je hem niet naar je kijken"zegt Lucas,"jaa wat is daar mee"zeg ik ik weet niet laat maar"zegt hij,"okay is goed"zeg ik. "Wil je drinken halen voor onze gasten als je dat wilt"zegt Lucas. "Ja is goed ik doe het wel"zeg ik. Toen ik weer naar binnen ging voelde ik weer dat hij mij aan keek, ik keek dit keer terug maar met zelfverzekerdheid. Hij leek eerst geschrokken en toen weer die blik van geen emotie, eigenlijk als ik goed kijk hebben ze dat alle drie geen emotie in hun ogen raar."Soof gaat het goed"zegt Lucas."Jaa sorry was even in een ander land hahah"zeg ik,"ik ga maar"zeg ik. Klop klop "liane ben je daar hallo"zeg ik."Jaa kom maar binnen"zegt Liane. "Heey gaat alles goed"zeg ik, "jaa gaat wel goed alleen mis onze ouders dat is het"zegt liane,"ik mis hun ook kom hier geef mij een knuffel ik ben er altijd voor je dat weet je toch"zeg ik. "Ja dat weet ik ik hou van knuffels hahah"zegt liane."Dat weet ik je was altijd gek op knuffels hahah"zeg ik."Ik weet"zegt liane. "Wow die mannen die daar zitten ze hebben geen emotie in hun ogen raar"zeg ik. "Echt hoe weet je dat"zegt liane."Omdat ik net in de woonkamer was paar minuten geleden haha"zeg ik."Ooh okay raar haha"zegt liane."Aha"zeg ik. Na een paar minuten zaten we gewoon te kletsen en lachen. "Dit was echt leuk zoals vroeger"zegt liane," ja je hebt gelijk moeten we vaker doen"zeg ik. Na een paar uur zaten we nog steeds in liane kamer."Denk je dat die vrienden weg zijn"zegt liane."Ik weet niet zullen we gaan kijken"zeg ik,"is goed kom"zegt liane. We gingen naar de woonkamer en zagen dat er niet is "waar is Lucas "zegt liane,"ik weet niet hij zei niet dat hij weg ging"zeg ik."Omg straks hebben ze hem meegenomen"zegt liane."Rustig liane nee tuurlijk niet je weet hoe Lucas is"zeg ik."Ja je hebt gelijk Lucas weet wat hij moet doen"zegt liane. Het was al 00:00 uur en Lucas was er nog steeds niet."Soof ik maak me een zorg Lucas is er nog steeds niet ik heb gebeld jij ook hij neemt niet op wat moeten we doen"zegt liane gestrest."Rustig liane het komt goed niet zo stressen en paniekerig zijn ik ga hem nog een keer bellen okay"zeg ik." Okay sorry ik ben al rustig ontspan liane."Ik ga hem nu bellen"zeg ik,"is goed hoop dat hij opneemt"zegt liane."Hoop ik ook"zeg ik. Piep piep piep "hij gaat over"zeg ik."Omg alleen hopen dat hij opneemt"zegt Liane.
L hallo.
S Lucas je leeft nog omg gelukkig.
L ja hoezo wat is er.
S waar ben je je bent nog steeds niet thuis.
L ik ben geen klein kind meer om te zeggen waar ik ben.
S zo bedoel ik het niet je zegt meestal waar je bent we maakten zorgen waar je bent dat is het.
L ooh okay sorry moest niet zo reageren het spijt me ben even bij een vriend blijf daar slapen kom morgen terug.
S okay is goed is niet erg kan gebeuren zie je morgen doei slaaplekker.
L slaaplekker ik weet doei groetjes aan liane zeg tegen haar ze hoef geen zorgen te maken over mij.
S zal ik doen doei.
L doei.
"En wat zei hij "zegt liane. "Hij zei dat hij bij een vriend slaapt en hij doet je de groetjes"zeg ik. "Okay is goed groetjes terug als hij nog aan de lijn was haha"zegt liane."Haha ja dat is waar"zeg ik. "liane gaan we ook slapen ik ben echt moe"zeg ik. "Is goed ik ga nu slapen slaaplekker"zegt liane,"slaaplekker ik ga zo"zeg ik."Is goed doei"zegt liane. Wat een dag zeg leuk maar ook weer raar. Ik zie nog steeds de ogen voor me net als die andere mannen geen emotie in hun ogen hoe kan dat geen emotie in hun ogen ze lijken wel getraind om geen emotie te tonen raar. Wat een lange dag zeg, ga maar eens slapen.
Volgende dag heb lekker uitgeslapen en voel me uitgerust. "Liane ben je al wakker liane" zeg ik."Jaa je hoef niet zo te schreeuwen"zegt liane."Sorry dacht dat je nog sleep"zeg ik."is niet erg joh is Lucas al terug of nog steeds niet"zegt liane."Ik ga even kijken"zeg ik."is goed ben in de douche"zegt liane."Lucas ben je thuis lucas!"roep ik. Nope hij is niet thuis hoop maar dat hij snel thuis komt. "Soof waar ben je"zegt liane,"ben hier in de keuken"zeg ik. "Ooh haha heey je hebt al ontbijt gemaakt"zegt liane,"yepp kom aan tafel"zeg ik. Terwel we aan het ontbijten waren ging de deur open.....
JE LEEST
My live changes in dark with romantic. 18+
RomanceHey ik ben Sofia ik ben 20 jaar oud en ik woon in Spanje. Ik ben Spaans en half Amerikaans, maar ik ben geboren in Spanje. Mijn moeder is Spaans en mijn vader is Amerikaans maar mijn vader houdt van de Spaanse cultuur. Maar goed ik heb een zusje en...