1.Bölüm

1.6K 15 8
                                    

Sabah işe gitmek için alarmı kurup uyudum fakat beni sabah uyandıran kurduğum alarmım değil babamın "kalk kahvaltı hazırla cemre" demesiyle uyandım. Garipti babamı hiç saat 07.00'da uyandığını görmedim. Üstümü giyinip mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim. Babam karşımda oturmuş beni izliyodu babmın bu halleri beni korkutuyodu. Korkarak sordum babama"baba ne oldu neden bu saatte kalktın" babam tabi şöyle karşılık verdi. "istediğim satte kalkarım sanane" dedi. Bende susmak zorunda kaldım. Neyse kahvaltıyı hazırladım. Kahvaltı ederken babam birden "bundan sonra işe gitmiceksin" dedi. Bende şaşkınlıklar içinde yüzüne baktım çünkü benim çalışmamı zorla o istemişti. Sordum"neden zaten sen istemedinmi işe girmemi" dedim. Babam dedi ki "evleniceksin" dedikten sonra başımdan aşağı kaynar sular aktı. Ben istemiyorum dedim ama nafile hiç umrunda olurmu zaten işe girmemi istemeside alcağım paralar elimden paraları alıp gidip kendine içki alıyodu bıkmıştım bu hallerinden. Ne yapsam nafileydi beni dinlemiyodu son kere bağırarak ben evlenmicem dedim. Bana sert bir tokat attı. Ağlayarak odama gittim. 2-3 saat ağladıktan sonra babam salondan akşama istemeye gelicekler hazırlan güzel ol seni beğenmezlerse yanlış bir şey yaparsan kemiklerini kırarım diyerek bağırdı. Bende daha çok ağlamaya başladım hemen en yakın arkadaşım cereni ardım ceren efendim knk diyerek açtı mutlu bir sesle ceren ben evleniyorum diyince ceren ne diyerek kulağımı çınlattı. Babam zorla evlendiriyo dedim. Ceren hemen yanına geliyorum bekle dedi. 20 dk geçtikten sonra ceren geldi. Hemen odama geçtik. Ceren nasıl evleniyosun ya dedi. Bende herşeyi baştan sona anlatım. Akşama istiyecekler beni ne yapıcam ben ceren. Hazırlanıcaksın yapıcak birşey yok belki seversin yakışıklıdır. Saçmalama ceren ya. Tamam tamam ben eve gidim sana güzel bir kıyafet getirim sende evi toparla. Tamam çabuk ol ama 2 saat kaldı gelmelerine. Tmm kuzum geliyorum. Ben evi toparlamıştım 15 dk sonrada ceren elibde çok şık bir elbise getirmişti.

Neyse akşam oldu herkez geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse akşam oldu herkez geldi. Evleneceğim çocuk çok yakışıklıydı ama o beni hiç umursamıyor yüzüme bakmıyodu bile.Kahveleri yaptım dağıttım sıra denize gelince eğildim kahveyi vermek için o göğüslerime bakıyodu hemen elimi göğüsüme koyarak kalktım ve cerenin yanına geçtim. Denizin babası başladı beni istemeye allahın emri peygamberin kavli ile kızımız cemreyi oğlumuz cellata istiyoruz demedn verdim gitti dedi. Neyse denizler kalkmaya yakınken deniz yanıma geldi lavaboyu gösterirmisin dedi onu lavaboya götürüren birden beni sıkıştırdı gözüyle göğüslerimi işaret ederk güzelmiş dedi bende elmiden birşey gelmediği için sustum tam mutafağa gidecektim ki kaçama yakında onlarda sende benim olucaksın dedi ben utancımdan yerin dibine girdim. Ha birde saat 01.00 gibi hazır ol düğün alışverişi için alıcam seni dedi bende birşey demeden kaçtım ordan. Neyse herkes gitti ceren bizde kaldı yatağa yatığımda üstüme ağırlık çökyü çok yorulmuştum. Hemen uyudum zaten.

Zorlaki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin