Je to z pohľadu Donaghana Tremletta - bas gitaristu z kapely Sudičky, ktorá bola spomínaná v štvrtej HP knihe a bolo ich vidieť aj vo filme. Pesnička je hore :)
***
When all is dark and there's no light
Lost in the deepest star of night
I see youNepostrehol som kedy sa to stalo. Piatkový večer ako všetky ostatné. Mali sme vypité a ty si mala konečne po dlhom čase dobrú náladu.
Ako som miloval tvoj smiech! No v poslednej dobe som nemal možnosť počuť ho.. až teraz.
Boli sme priatelia, no ty si si nechávala problémy pre seba. Bolo to pre teba ľahšie? Vysporiadať sa so všetkým sama? Pretože pre mňa to ľahké nebolo. Pozerať sa na tvoju vyblednutú tvár a na tvoje vždy-farebné vlasy, ktoré však chradli každým dňom.
Prečo si mi neverila?Your hands are shaking baby
You ain't been sleeping lately
There's something out there
And it don't seem very friendly does it?Týždne strávené v samote.
Teraz to už viem. Povedal mi to. On. Prečo práve on.. zo všetkých? Prečo práve jemu si to mohla všetko povedať a mne nie? To som pre teba znamenal tak málo?
Schúlená v klbku si na izbe preplakávala celé dni a noci. Málokedy som ťa videl vyliezť a toľkokrát som sa snažil sa k tebe dostať. No nechcela si.
Vtedy som to nechápal.. teraz to chápem. Ale bolelo to a ty si to vedela. Ten tvoj sklený pohľad vždy, keď som zaklopal, ty si otvorila a poslala ma preč tým dutým hlasom.
Vôbec si sa nepodobala sama sebe.
Tá, ktorú som poznal by mi otvorila, spravila by najlepšiu grimasu, ktorú by vedela a potom by ma vytrieskala za to, že som sa pre ňu trápil..There was a time
I would have walked on burning coals for you
Sailed across the ocean blue
Climbed the highest mountain
Just to call your nameDokonca som prišiel za ním. Pýtal som sa ho na teba a on mi s tým vždy perfektným úsmevom všetko povedal. Videl som, že sa trápi tiež. No jeho si k sebe pustila! Pre neho sa aj tvoje vlasy zas rozžiarili..
Ale on to v tebe nevidel. Nemyslel si, že bol pre teba niekto špeciálny. Veď jeho mali všetci radi. S ním sa všetci rozprávali. On bol predsa ten dokonalý. Akú šancu mohol mať proti nemu ten chlapec odetý vo večne čiernych šatách s čiernymi vlasmi a hlavou plnou nových piesní, ktoré nikdy nikto nepočul?
Žiadnu.The change is in the air
And nothing will ever be the same
You still look good to me
Oh but you're no good for meA tak som prestal. Prestal som sa snažiť. Prestal som chodiť do tvojej izby a znášať tvoje pohľady. Prestal som sa o teba ustavične starať..
A zistil som, že on sa začal. Bolo to síce len na chvíľu, ale s jeho pomocou si sa z toho dostala.
Aký paradox. Kvôli nemu som znovu začul tvoj smiech. Kvôli nemu si teraz tancovala na bare na tú strašnú skladbu a smiala sa ako blázon. A ja som si uvedomil, že mi to za to nestálo.
Že nikdy nebudeš moja. Pretože tvoje srdce bolo nenávratne jeho a nikoho iného. A možno vám to nevyjde.. ale nám to nevyjde tiež. Pretože moja nádej sa už dávno rozpadla na tisíc kúskov a tápať v tme sa mi ďalej nechcelo.So take your hands off me
Tonight I'm breaking free
This is the nightBolo to zúfalé, ale pravé rozhodnutie. Neviem ako, ale ocitol som sa na tanečnom parkete. Moje oči zaujala ona. Tá, ktorá si teraz môže hovoriť „moja žena".
A preto ti ďakujem Nympha.
Za to, že si si ma nikdy nevšimla inak ako priateľa. Za to, že si na mňa zanevrela. Za to, že si bola bláznivo zamilovaná do toho prekliateho chrabromilského stíhača.
Ale ďakujem ti i za tie všetky dobré roky, tvoj smiech, tvoje vtipy, grimasy a aj tvoje pohoršené nadávky, keď som ťa volal Nympha.
Nikdy na teba nezabudem..
..ale ani ti nikdy neodpustím.***
„Ty máš rada tiež Sudičky, Ginny?"
„Iste! Ale hlavne mám rada tú pesničku, ktorej slová napísal Donaghan Tremlett - This is the Night!"
„Áno, máš pravdu. Tá je rozhodne najlepšia."
YOU ARE READING
This Is the Night // SK // HP FANFICTION
FanfictionPiatkový večer a ona si tam len tak sama tancuje a smeje sa.. a ja konečne chápem. (krátky songfic z oblasti HP, ale čitateľ nemusí nutno poznať HP svet)