Malý návrat

397 18 16
                                    

Nevím kolik z vás zde zůstalo a má tuhle knihu ve své knihovně (no knihu, tohle je vše jen ne kniha), ale pokud je tu ještě někdo, tak zdravím!!

Proč tohle píšu? Jednoduchá odpověď. Nával nostalgie. Sakra tohle je už sakra pomalu rok a půl, co jsem tuhle úděsnost smazala a celkem toho lituji, protože bych si tu srajdu chtěla přečíst. Bych asi umřela cringem.

Každopádně za tu dobu se spousty změnilo. CP fandom už není dávno mou domovinou a už vůbec ne ani Marvel, o kterém bylo pár zmínek v kapitole (je to vůbec kapitola?xd) ,,Proč jsem to smazala". Jsem fanoušek anime, a co líp v Bnha a Haikyuu fandomu. Takže jsem si moc nepolepšila, že?

Také jsem o něco chytřejší! Ne, kecám nejsem, jsem stále střelená, možná trochu víc gay a rozhodně ne cisgender.

A ještě jednou, proč to píšu? Vždyť bych tuhle knihu neknihu mohla nechat ležet ve virtuálním prachu. To ano, ale chci si popovídat. Chci vědět, jak jste se vy, co stále jste zde, změnili. Jakože není to povinnost, ale byla bych ráda, kdyby se někdo ozval. Můžeme si pohovořit a rozebrat, jak cringe tohle kdysi bývalo. Prostě jsem jen zvědavá.

KAŽDOPÁDNĚ, NASCHLEDANOU NĚKDY JINDY MÍ PŘÁTELÉ, JÁ MÍŘÍM DEPKAŘIT NAD ANIME! ČUS!

Co by se stalo kdyby......??Kde žijí příběhy. Začni objevovat