Zostaliśmy wygnani z kraju dobra na wyspę, której fundamentem jest ludzka ciekawość połączona z pychą. Nasza rządza objawia się gdy widzimy tych, którzy mają ogromny majątek, super męża lub nieziemską urodę. Wtedy nasze serce wyrywa się z piersi i biegnie wraz zazdrością przez życie, by dorównać albo być jeszcze lepszym od tych, co mają w życiu wszystko, czego dusza żąda.
Czy, aby na pewno Ci posiadacze dóbr, które są złudnie najważniejsze w życiu, są szczęśliwi z powodu wydawania tych, jakże kruchych pieniędzy. Nie, nie są, bo ich jedynym celem jest to, aby mieć wszystko co materialne i być zewnętrznie atrakcyjnym, a w środku i tak pragną więcej, i więcej, a przy tym nie umieją docenić prostoty, która jest w swej istocie najpiękniejsza. Ci nieszczęśliwcy najprawdopodobniej nigdy nie zaczną badać siebie i złudne są szanse na to, że poznają najdoskonalsze uczucie, jakim jest prawdziwa miłość, która opiera się na emocjonalnym okazywaniu wsparcia oraz dobra drugiej osobie, a nie na interesach lub cielesnym pożądaniu obiektu naszych uczuć. Nie jest szczęśliwcem ten, co ma sławę i forsę, lecz ten, co jest w stanie szczerze kochać i również otrzymuje te niezwykłe uczucie od drugiej osoby.
Prawdziwa miłość nie jest chęcią bycia zawsze i wszędzie z drugą osobą. Prawdziwą miłością możemy nazwać to, że chcemy dla drugiej osoby jak najlepiej bez względu na to, czy zawsze będziemy na wyciągnięcie ręki, czy na krańcu świata. Jednak, gdy myślimy o wyjątkowych dla nas ludziach i czujemy szczerze w sercu, że szczęście tej drugiej osoby jest dla nas najważniejsze, to mamy dowód na to, że nasze uczucie to szczera miłość, ponieważ nie wykorzystujemy danej jednostki do zaspokajania własnych potrzeb, nawet tych emocjonalnych, a chcemy, aby ten bliski nam człowiek odnalazł siebie i żył pośród oceanu wiecznej radości.
Pamiętaj, aby zawsze okazywać bliskim, że ich kochasz, bo każdy potrzebuje doznać tego uczucia. Jednak zawsze bierz pod uwagę to , co myśli ta wyjątkowa dla nas osoba. Jeżeli ignoruje Ciebie, to wiedz, że Twoje uczucia, nawet jeżeli są szczere, to w tym przypadku zbędne, bo po co na siłę angażować się w coś, co nigdy nie zostanie docenione przez tą drugą, może nietuzinkową, ale zaślepioną osobę. Lepiej skupić się na ludziach okazujących nam zrozumienie i są z nami w trudnych momentach, bo ich uczucia wobec nas są szczere i fajnie by było okazać im to, jak są dla nas ważni i jak jesteśmy wdzięczni mając ich przy sobie, ponieważ bez ciepła, jakie nam okazują bylibyśmy po prostu kupą porzuconego przez świat gruzu.
C.D.N...Niedługo
Serdeczne pozdrowionka!
CZYTASZ
Oderwany od rzeczywistości
AdventureZatrzymaj się choć na moment w tym całym pędzie świata i doświadcz niezwykłej podróży w głąb samego siebie. W trakcie odkrywania najcenniejszych wartości życia nie będziesz sam. Twoim kompanami zostaną emocje. życzę miłej lektury! :)