İçerden gürültülü bir şekilde kahka sesleri gelmişti.
Sen önce parolayı söyle küçük kız sonra bize ne yapmak istiyorsan yaparsın.
-Parola sadece kötüler girebilir,
diyerek bağırdı...İçerdeki adam şaşırıp,tüm vucudu ter içinde kaldı.
-Açsana kapıyı söyledim sana porolayı hemen aç diyorum sana.
Tm efendim tm hemen açıyorum lütfen kızmayınYavaşça kapı açılmaya başlamış,
kapının sesi ormandan duyuluyordu.Eda artık içerdeydi.İçerdeki adamın korku içindeki yüzünü görünce.Sinirli bir tavırla..
-Senin işini bitirmem bir sanıyemi alır.Anlıyorsun demi beni?
Afedin efendim bilmiyordum, sizi daha önce hiç görmedim buralarda.
-Bu seferlik afediyorum,bir sonra ki hatanda neler olacaklarını çok iyi biliyorsun.Eda otelin bahçesine doğru yönelmisti Bir kaç adim yürüyerek kapıya varmış,içeriye adımını atmışdı.
Semih kasabaya çaresiz ve korkmuş bir şekilde varmıştı Aklı Eda daydı
Ya onu o kötü insanlar bulup kaçırırsa,diyerek içi içine sığmıyordu.
Semih en iyisi Edanın evinin kapısında beklemenin iyi bir fikir olacağını düşünmüstü. Semih Eda nın evine doğru yürümeye başlamıştı.Eda artık otelin içindeydi. Asonsere binerek en üst kat olan teras kata varmış ve babasının odasına yönelmişti.
Eda kapıya vururak,içeriye girmişdi.
Sevgili kızım nerelerdeydiniz sizin saaten haberiniz var mı?
-Affedin babacım yolda bir çok sorunla uğraştım.
Öyle mi neymiş bu uğraştın sorunlar
benim kızımı kim üzmeye cesaret edebilir.Diyerek bir şidetle Edaya doğru yönelmişti. Edayla göz gözeydi babası Eda babasının nefesini alabiliyordu.
Eda korkmaya başlamıştı.-Efendim lütfen affedin,bir daha olmuycak,ıslak göz yaşları üstündeki kıyafeti ıslatıyordu.
Ağlama diyorum sana biliyorsun ağlayan insanları sevmiyorum.Bir koku babasını rahatsız etmişti. Bu koku da ne ???
-Ne kokusu ben bir koku almıyorum
Sen yine sıgara mı içtın, derken Edaya büyük bir hızla tokat attı.Edanın üstünden duman kokusu geliyordu. Anlamıştı ki sıgara yüzünden geç kalmıştı.Gerçi olay başka da olsa Eda o takatı yiyeceğini iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
Teen FictionBirbirinden farklı iki insan. Semih ve Eda. Semih iyi ve yardım sever biriyken.Eda Semihe göre kötülüğe tutsak olmuş biridir.Eda o tutsaktan birinin onu kurtarmasını bekliyor. Semih Edayı o tutsaktan kurtarabilecek mi? Kötülüğe tutsak olmuş kalbi zi...