Zpověť

177 7 3
                                    

,,Vypadni nikdo te tady nechce , jsi jen mala ohavna nicka opilecky bábi"

,,Sklapni" snazim se nejak odpovedet na bezutesne narazky Sarah Nerove.(nejhorsi holky ve tride).

Ale jsem moc roztusena z jejich predchozich brutalnich urazek.

Sarah do mne zacne silne strkat at uz konecne odejdu z akrobarickeho krouzku( vzdycky jsem se chtela naucit akrobacii ale musim uznat ze mi to opravdu neslo na rozdil od Sarah)

Sarah mne jeste nekolikrar obdari urazlivymi narazkami, nez konecne polevim a rozhodnuse odejit i pres protesty cvicitelky slecny Geilove,myslisi ze nevim, ze mne potaji nenavidi za to kdy ji ma matka v zachvatu opilosti znicila karieru tim ze ji ztrapnika v celem eteru po cele Virginii.

Tam bydlime.

Podle nasich spolu obcanu jeto krasne město.Ale pro mě je to nejhorší místo na světě, zde se odehrava moje osobni peklo.

Kazdy clen tohoto město odsuzuje moji rodinu na posledni pricku existence.(uprimě ani se neďivim, moje matka vypije 3 litry alkoholu děně a otec mě opustil kdyz mi bylo 7let)

Kdyz uz vite jak probiha muj kazdodeni den plny vulgarnich gest, urazek a nelitostnych pohledu, staci jen řict že můj opovržený, osaměly život bez života je jen otázkou času.....
Tato kniha je věnovaná Koulicka( knížka Ma vražedná polovička)

Angel touchKde žijí příběhy. Začni objevovat