Rozhodnutí

86 4 1
                                    

,,Mami vstávej!!!" křičím na matku a snažím se jí probudit.

,,Hhhhhh......co je????" odpovýdá nevrle matka.

,,Mami opila ses a spadla na chodnik cestou domů, šla jsem tě hledat a......podařilo se mi to"

Zvedám matku ze země, podpírám ji a táhnu domů kde se okamzitě vyzvrací, což poní pak musím uklízet (ale na to už jsem zvyklá)

Polozim ji na postel, za nekolik vteřin usína.Alespoň uz jsem v klidu, nebylo pro mne moc příjemné hledat ji v 1hodinu ráno po městě.

Druhý den ráno nechávám matku spát a vypravuji se do školy, tam mě obdařují každodenními, stále ohavnějšími urážkami.

Po škole jdu domů, doufám že matka něco uvařila alespoň kaši nebo něco takového. Ale tam nacházím jen vybrané zásoby, prázdnou krabičku od matčiny výpkaty (matka je uklízečka) a dopis kde je napsáno. Nevydržela jsem bolest hlavy z kocoviny, tak jsem jí šla zapít do hospody.
Tak to je vrchol!!!!. Pomyslím si a jdu proní ,doufám že neutratila vše.Ale vtom se prudce zastavuji ve dveřích.

Před naším domem stojí parta dětí skoro každého věku a drží obrovský transparent na němž jsem já(uprostřed)a matka(spousta fotek kolem mne) ,na nichž je opilá na mol, ukazuje na všechny sprostá gesta, tancuje na stole. A ke všemu tomu i přidali video kde má matka uráží každého z města i mne.

Děti se smějí a z toho hluku začínají vycházet dospělý.

Myslela jsem že to zarazí ale mýlila jsem se, jen na mne mírně soucitně vrtí hlavami.

Tohle byla ta poslední kapka. Otáčím se běžím do domu a prchám zadním vchodem.

Běžím dál a dál nezajímá mě co je s mojí matkou, nezajímá mě kolik peněz utratila, nezajímá mě nic.

Dobíhám až na vrcholek útesu kus od města.Tam padám na kolena a dávám se do breku. ,,Já už takhle nechci žít"křičím do větru, který fičí kolem mě.
Vítr. Pomyslím si můj oblíbený živel. Jen tak si volně létá ve vzduchu, nevitelný může leťet kam chce.

,,Chci být taky volná a nespjatá s tím to světem" rozhoduji se.

Stoupmu si na okraj útesu, roztáhnu paže a naposledy se zadívám na slunce.
,,Co , co toděláš přestaň" někdo zamnou zaječí.

Já se leknu, zapotácím se a padám dolů do moře.

Angel touchKde žijí příběhy. Začni objevovat